بوی نامطبوع در پایتخت مسئولان را کلافه کرد

از ساعت ۴ بعد ازظهر امروز بوی نامطبوع در پایتخت به مشام شهروندان می‌رسد و مسئولان نیز برای پیدا کردن علت آن کلافه شده‌اند.

بوی نامطبوع در پایتخت مسئولان را کلافه کرد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت 4 بعد ازظهر امروز بوی نامطبوع در پایتخت حس می شود و پیدا کردن منشاء این بو برای مسئولان شهری به یک معما تبدیل شده و همه را کلافه کرده است.

در ابتدا گمانه زنی ها حاکی از این بود که منشاء بوی منتشر شده در شهر تهران با مترو ارتباط دارد. در همین راستا فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: فرماندار تهران در گزارشی اعلام کرده که منشاء این بو ایستگاه متروی ملت است.

وی افزود: کمیته‌های ویژه‌ای از شرکت آب و فاضلاب تهران، شرکت گاز و سازمان آتش نشانی برای بررسی علت پخش این بوی نامطبوع در این ایستگاه حضور دارند.

با اعلام نظر این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص منشاء بوی منتشر شده در پایتخت، مسئولان متروی تهران واکنش نشان دادند و این خبر را تکذیب کردند.

علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه  در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال انتشار بوی گاز از ایستگاه‌‌های مترو اظهار کرد: احتمال انتشار بوی نامطبوع از ایستگاه‌‌های مترو غیرممکن است و در انتشار خبری مبنی بر انتشار بو از ایستگاه ملت اشتباهی رخ داده است.

وی ادامه داد: این بو به موارد دیگری بستگی دارد.

همچنین فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌‌برداری مترو تهران نیز در خصوص اینکه انتشار بوی نامطبوع به مترو ارتباط دارد گفت: این بو ارتباطی با ایستگاه‌‌های مترو تهران ندارد و سرویس‌‌‌دهی در خطوط مترو با روال عادی در حال انجام است.

حال بعد از چند ساعت از انتشار این بو در سطح شهر تهران هنوز مسئولان نتوانسته اند به منشاء این بو پی ببرند و برای بررسی موضوع کمیته ویژه تشکیل شده است.

 

منشاء خاصی برای بوی نامطبوع تهران پیدا نشد

محمد رستگاری معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه برای بوی منتشر شده عصر امروز در شهر تهران هیچ منشاء خاصی شناسایی نشد، گفت: شناسایی منشاء انتشار این بوی نامطبوع در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان