شیخ سلمان خوشحال از حضور ۲۴ کشور در امارات

اشتیاق قاره برای جام ملت ها مثال زدنی است

رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا با خوشحالی از برگزاری جام ملت ها با تعداد بیشتر کشورها مدعی شد فوتبالدوستان قاره آسیا اشتیاق فراوانی برای آغاز این تورنمنت دارند.

به گزارش "ورزش سه"، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابراز خوشحالی از اجرایی شدن برگزاری جام ملت های آسیا با 24 تیم آن هم برای اولین بار در تمام ادوار رقابت ها مدعی شد گزارش های دریافت شده از تمامی قاره نشان می دهد اشتیاق برای تماشای این جام فوق العاده بالا است.


استاد الدوحه قطر با انتشار مصاحبه ای از قول شیخ سلمان نسبت به تلاش های رئیس بحرینی و همکارانش برای عملی کردن تصمیم افزایش تیم های حاضر در جام ملت های آسیا به 24 تیم مدعی شد رئیس ای اف سی برای برتری در انتخابات آتی این کنفدراسیون و پیشی گرفتن از رقیب اماراتی خود امید زیادی به برگزاری هرچه بهتر جام ملت های آسیا دارد.


شیخ سلمان در این گفتگو با بیان این که خوشحالی اش از عملی شدن طرح برگزاری جام ملت ها با 24 تیم را نمی تواند کتمان کند، گفت:« خوشحالم با افتخار بگویم ذوق و اشتیاق در میان فوتبالدوستان قاره آسیا به اوج خود رسیده تا شاهد بهترین تورنمنت تمام ادوار فوتبالی قاره کهن باشند. تورنمنتی که بیش از نیمی از کشورهای قاره کهن را درگیر خود کرده است».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر