برنامه History Eraser: حذف تاریخچه فعالیت های کاربر - زوم اپ

History Eraser Clean up اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که وظیفه‌ی پاک کردن تاریخچه‌ی فعالیت‌های شما در گوشی را بر عهده دارد.

برنامه History Eraser: حذف تاریخچه فعالیت های کاربر - زوم اپ

هنگامی که مشغول وب‌گردی هستید، موارد جستجو شده و سایت‌هایی که مشاهده کرده‌اید در بخشی از برنامه با عنوان History ثبت می‌شود. هنگامی که با شماره‌ای تماس می‌گیرید، این شماره در بخش Log‌ قرار می‌گیرد. تمامی این موارد و همچنین دیگر فعالیت‌های مشابهی که در دیگر بخش‌های گوشی انجام می‌شود، همگی برای رفاه حال کاربران و دسترسی سریع‌تر به مواردی هستند که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید و در بسیاری از مواقع اهداف ما را با سرعت بالاتری به انجام می‌رسانند. اما برخی کاربران این ویژگی مثبت را به‌عنوان ابزاری برای کنجکاوی‌های بی‌جا توسط دیگران می‌بینند و ترجیح می‌دهند این موارد در گوشی ذخیره نشود؛ زیرا وقتی گوشی را به دست فردی می‌دهند، فعالیت‌هایی که در گوشی انجام داده‌اند همچنان شخصی باقی بماند و به‌طور خواسته یا ناخواسته، فرد دیگری قادر به مشاهده‌ی آن‌ها نباشد. برای این کار می‌توانید بخش تاریخچه‌ی اپلیکیشن‌های مورد نظر مانند مرورگر، اپلیکیشن شماره‌گیر و ... را به‌نوبت و به‌صورت دستی حذف کنید که مسلما امری وقت‌گیر و کسل‌کننده خواهد بود.

History Eraser Clean up اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای چنین مواقعی است که به کمک آن می‌توانید تمامی موارد گفته‌شده را به‌صورت یکجا و تنها با یک لمس انجام دهید. این برنامه به هنگام اجرا، موارد بسیاری را مانند بخش Log، تاریخچه‌ی وب‌گردی، تاریخچه‌ی جستجوهای انجام‌شده، کش برنامه‌ها و موارد بسیار دیگر را به شما نمایش خواهد داد که می‌توانید با تیک زدن آن‌ها و سپس انتخاب گزینه‌ی حذف، تمامی این موارد را به‌صورت یکجا از گوشی خود حذف کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی گویای رابط کاربری
  • اسکن و نمایش تمام تاریخچه‌های خصوصی
  • امکان پاک‌سازی کامل فعالیت‌های شخصی
دانلود اپلیکیشن
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر