استاندار تهران تاکید کرد

باید برای مقابله با پوشاک قاچاق زمینه سازی در افکار عمومی انجام شود

استاندار تهران با تاکید بر لزوم اجرای قانون برای مقابله با عرضه پوشاک قاچاق، گفت: برای مقابله با پوشاک قاچاق ابتدا باید زمینه سازی مناسب در افکار عمومی انجام شود.

باید برای مقابله با پوشاک قاچاق زمینه سازی در افکار عمومی انجام شود

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه پیشگیری از فعالیت برندهای قاچاق استان تهران گفت: در حوزه مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح استان تهران از یک سو با اجرای قانون در راستای حمایت از تولیدات داخل که مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و همچنین به عنوان یک وظیفه علمی برای ما محسوب می‌شود مواجه هستیم و از سوی دیگر باید دغدغه‌های موجود در این حوزه را نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: نظر وزیر کشور در خصوص پیشگیری از فعالیت‌ برندهای قاچاق در استان تهران این است که این موضوع مهم و حساس است و حتما زمینه سازی مناسب در افکار عمومی انجام شود و تذکرات لازم به اصناف و عرضه کنندگان داده شود. لذا بر اساس صحبت‌های وزیر کشور باید نخست در فاز آگاهی بخشی تلاش کنیم و به صورت ارشادی ساماندهی در این حوزه را انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید در همه ابعاد این موضوع کار کنیم و مقابله با پوشاک قاچاق را به صورت یک زنجیره در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار دهیم، لذا باید در بحث ارشاد و اخطار از اتحادیه و عرضه کنندگان کمک بگیریم و در مرحله بعد باید با افرادی که عرضه کننده کالای قاچاق هستند برخورد کنیم.

وی تاکید کرد: البته نباید اجرای قانون مشمول زمان شود. اگر همه موارد ارشادی و تذکرات بی اثر بود همین امسال باید موضوع برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق در دستور کار قرار گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر