ماهان شبکه ایرانیان

شهردار منطقه۴ :

خانه‌های شهرک امید پس از چهل سال سند دار می شود

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدعلیرضا حسینی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه طی سال های گذشته از سکونت شهروندان در این شهرک با توجه به بدهی های شهرک اقدامی جهت رفع مشکل صدور سند صورت نگرفت و جرایمی را متوجه اهالی کرد. 

شهردار منطقه 4 اظهار داشت: اکنون شهرداری تهران جهت صدور مفاصه حساب برای شهرک آمادگی دارد و این اقدام رضایتمندی اهالی این شهرک 40 ساله را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: اهالی این شهرک می توانند با مراجعه به شهرداری و دریافت مفاصا حساب اقدامات لازم را از طریق ادارت ثبت اسناد جهت دریافت اسناد مالکیت و خروج از بلاتکلیفی 40 سال انجام دهند.

حسینی گفت: شهرک امید یکی از شهرک‌های مسکونی تهران است که در شمال شرقی منطقه چهار در مجاورت پارک جنگلی لویزان و بوستان یاس قرار گرفته‌است.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: این شهرک شامل واحد های مسکونی در قالب 18 برج و 54 خانه ویلایی است و جمعیت ساکن در آن حدوداً 8000 نفر برآورد می‌شود. شهرک امید به عنوان اولین شهرک مسکونی در خاورمیانه است که موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو 9001 در مدیریت کیفیت و ایزو 14001 در سلامت محیط زیست و تندیس طلایی GIC شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان