سه مصدوم حادثه واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان مرخص شدند

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، صالح اسکندری، رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه سه مصدوم دیگر حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند، اظهار داشت: محمدامین عابدینی از بیمارستان خاتم الانبیاء، بهاره کوچه باغبان از بیمارستان لاله و ملیکا فراهانی از بیمارستان عرفان سه دانشجوی دیگری بودند که ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید

نشست بررسی حادثه دانشگاه آزاد؛ دادستان‌کل: با مقصران برخورد می‌شود/ برخی جناح‌ها در حال سوءاستفاده هستند

وی درباره دانشجویی که حال وخیمی داشت، گفت: با دعای خیر مردم وضعیت عمومی آرین حقیقت در بیمارستان نورافشار رو به بهبودی است و امیدواریم اوایل هفته آتی از بیمارستان ترخیص شود.

اسکندری با اشاره به مراقبت‌های پس از ترخیص دانشجویان بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خود را متعهد به مراقبت در منزل و مراقبت‌های پرستاری داخل منزل مصدومان ترخیص شده می‌داند و طی قرارداد‌هایی که بین واحد علوم و تحقیقات و پرستاران و بهیاران منعقد شده، مصدومان ترخیص شده از این خدمات در منزل برخوردار می‌شوند.

نصب گاردریل جهت ایمن سازی جاده دانشگاه علوم و تحقیقات

وی درباره ایمن سازی جاده تردد اتوبوس‌های دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات گفت: متوسط شیب این جاده براساس اعلام پلیس راهور 8 درصد و در محل حادثه 15 درصد است؛ از این رو به زودی با نصب گاردریل و سرعت‌گیر در جهت ایمن‌سازی جاده اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییر محل‌های آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات یادآوری کرد: باید در میان‌مدت بخش‌های آموزشی و دانشکده‌هایی که دانشجویان در آنجا تردد بیشتری دارند، به ارتفاع کمتر از 1800 متر منتقل و بخش‌های پژوهشی و ستادی در ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که در گذشته بالای ارتفاع 1800 متر ساخته شدند، مستقر شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان