پاسخ کوبنده نیرو‌های یمنی به افزایش حملات مزدوران سعودی

نیرو‌های یمنی در حملات اخیر خود به مزدوران سعودی که در روز‌های اخیر اقدام به تشدید حملات خود علیه یمن کرده اند، موفق شدند خسارات و تلفات سنگینی به آنان وارد کنند.

پاسخ کوبنده نیرو‌های یمنی به افزایش حملات مزدوران سعودی- آمریکاییبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نیرو‌های یمنی در حملات اخیر خود به مزدوران سعودی که در روز‌های اخیر اقدام به تشدید حملات خود علیه یمن کرده‎اند، موفق شدند خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کنند.

به گزارش المسیره، شمار زیادی از مزدوران سعودی در نتیجه این حملات کشته شدند و تعداد زیادی از ماشین آلات زرهی ائتلاف سعودی در جبهه‌های مختلف نبرد از بین رفتند.
 
واحد توپخانه‌ای نیرو‌های یمنی موفق شدند محل تجمع مزدوران سعودی- آمریکایی را در منطقه کوهستانی «جحفان» در مرز مشترک شمال یمن با استان جیزان عربستان هدف قرار داده و واحد مهندسی این پایگاه نظامی را نابود کنند.

نیرو‌های یمنی در مواجهه با مزدوران سعودی در استان «عسیر» تعدادی از آنان را کشته و شماری را مجروح کردند. علاوه بر این، واحد توپخانه‌ای نیرو‌های یمنی محل تجمع مزدوران سعودی- آمریکایی را در شهر «الربوبه» در استان عسیر هدف قرار دادند.

در «حجه» نیز نیرو‌های یمنی به مبارزه با سعودی‌ها پرداخته و تعدادی از آن‌ها را کشته و شماری را زخمی کردند.

نیرو‌های یمنی در «الجوف» نیز دو حمله موفقیت آمیز علیه مزدوران سعودی انجام دادند که در نتیجه آن شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر