ماهان شبکه ایرانیان

امری: در نقل و انتقالات ژانویه بازیکن متعهد می خواهیم

اونای امری&#۱۶۰;سرمربی آرسنال، می‌گوید در فرصت نقل و انتقالات ژانویه به دنبال بازیکنانی است که در هر شرایطی در خدمت تیم بوده و نسبت به باشگاه تعهد داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 توپچی‌ها مقابل بلک‌پول در مرحله چهارم جام اتحادیه، گفت در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه بیش از هر چیز به دنبال بازیکنان متعهد است.

 

امری در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر کنم باشگاه به دنبال جذب چند بازیکن است که بتوانند در چهار ماه آینده به ما کمک کنند. شاید در این فرصت نقل و انتقالات بتوانیم یک دفاع وسط جذب کنیم ولی این کار ساده‌ای نیست چون ماوروپانوس هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت به ترکیب تیم برمی‌گردد. ما یک وینگر راست یا چپ هم می‌خواهیم، کسی که بتواند در این پست به ما کمک کند".

 

امری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما بازیکنانی می‌خواهیم که متعهد باشند. ما بازیکنانی می‌خواهیم که حاضر باشند هر وقت تیم به آنها نیاز داشته باشد به میدان بیایند و به تیم کمک کنند".

 

 

 

امری درباره فرصت دادن به بازیکنان جوان تیمش گفت:" بازی‌هایی مثل بازی امروز فرصت خوبی برای بازیکنان جوانتر است. ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و چند بازیکن جوان مثل جو، ادی و آینزلی را به میدان فرستادیم. این ترکیب به اعتقاد من ترکیب خوبی بود. بازیکنان جوان در این بازی‌ها می‌توانند نشان دهند که در تیم در حال پیشرفت هستند. از همه مهمتر آنها نشان دادند که نسبت به باشگاه تعصب دارند".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان