متری شش و نیم اتفاقی امیدوارکننده برای بدلکاران +تصاویر

خبرگزاری ایسنا: سرپرست بدلکاران «فست فوروارد تیم» گفت: امسال طراحی بدلکاری فیلم‌هایی، چون «متری شیش‌ونیم» سعید روستایی، «آشفتگی» فریدون جیرانی، «مردی بدون سایه» علیرضا رئیسیان، «مسخره باز» همایون غنی‌زاده را در جشنواره فجر داریم که در بین آن‌ها فیلم «متری شش و نیم» ویژگی خاصی داشت.

او با اشاره به پروژه‌های متعددی که در خارج از کشور برعهده داشته است، افزود: فیلم سعید روستایی از نظر حرفه‌ای بودن و درست پیش رفتن از فیلم‌های خارجی کم نداشت به طوری که برای یک سکانس گاهی چند روز با فیلمبردار و عوامل دیگر تمرین می‌کردیم تا به بهترین نحو فیلمبرداری انجام شود. این وقت گذاشتن برای تمرین این نوع کار‌ها اتفاقی امیدوارکننده بود که خروجی مفیدی را به دست می‌دهد.

وی درباره ایمنی گروه‌های بدلکاری در صحنه‌های فیلمبرداری هم گفت: در این مورد هم جای امیدواری است و گاهی شده که صحنه‌ای بدلکاری نداشته، اما برای ایمنی بازیگران از بدلکاران دعوت شده که حاضر باشند تا دست‌کم از وسایل و تجهیزاتشان استفاده شود. درباره خود ما هم تضمین ایمنی، تجهیزاتی است که داریم مثل اِیربگی برای پرش لازم است و دو سال است وارد کرده‌ایم و الان هم در اختیار خانه سینما قرار دادیم که برای پروژه‌ها قابل استفاده باشد و این‌ها استاندارترین تجهیزات دنیا هستند.

بدری همچنین اضافه کرد: به جز فیلم‌های اشاره شده، در فیلم «رحمان 1400» منوچهر هادی و «پیچ تند» به کارگردانی سروش صحت هم حضور داشته است.

‎امیر بدری رکورددار پرش از ارتفاع 60 متری در جهان است که در فیلم‌های بین المللی نظیر «اسکای فال»، «علی و نینو» ساخت کشور انگلستان نیز همکاری داشته و برنده جایزه بهترین بدلکاری Screen Actors Guild Award از کشور آمریکا است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان