لطیفی: افتخار می‌کنم که گزینه نساجى بودم

على لطیفى گفت: لیگ یک امسال سطح بالایی دارد و به تیمی می‌روم که مدعی صعود باشد.

 

على لطیفى در مورد مصاحبه فرهاد صنیعى فر مالک نساجی در مورد اینکه وی یکى از گزینه هاى این تیم بوده به "ورزش سه" گفت: از آقاى صنیعى فر تشکر میکنم که بنده را مورد لطف قرار دادند و بنده را از نظر فنى و اخلاقى مورد تایید هدایت نساجى دانستند، این را باید بگویم که من واقعا به نساجى علاقه مندم و جز طرفداران این تیم هستم، نساجى همیشه با این تماشاگر مدعى است و خیلى تیمها آرزوی این تماشاگران را دارند. من مطمئن هستم که نساجى به زودى به یکى از مدعیان فوتبال ایران تبدیل مى شود و با مدیریت و هوادارانی که دارد می‌تواند بهتر از این هم باشد. من دور دست مربی‌گری خود را یک روز قهرمان کردن تیمی همچون نساجى می دانم. براى این تیم آرزوى موفقیت دارم و همه مردم قائمشهر بدانند که این تیم با صنیعى فر موفق میشود چون عاشقانه نساجى رو دوست دارد.


لطیفی در ادامه گفت: لیگ یک امسال سطح بالایی دارد. اگرچه رقابت باز هم در بالای جدول و پایین جدول فشرده است، به عقیده بنده نیم فصل دوم برای تیم هایی که به دنبال صعود هستند خیلی مهم است و نباید از هیچ فرصتی بگذرند.


بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در پایان در مورد شرایط خودش و تیم ملی گفت: در مورد خودم باید بگویم چند پیشنهاد از تیمهاى لیگ یکى داشتم ولى به تیمى مى روم که مدعى صعود باشد تیمی که شرایط و عزم صعود را داشته باشد و مدیران آن با فلسفه صعود به دنبال تیمداری هستند، در مورد تیم ملی هم باید بگویم تیمی یکدست و جوان داریم که حالا با تجربه هم هستند اما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم و حتی یمن مطمئنا حریف سرسختی است که بچه ها باید این تیم را دست کم نگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر