در مصاحبه با کانال پلاس

اتوئو: نگاه ها به مربیان سیاه پوست مثبت نیست

ستاره سابق بارسلونا و اینتر قصد دارد پس از کنار گذاشتن فوتبال وارد دنیای مربیگری شود.

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی در دوران فوتبالش به تمام افتخارات در سطح باشگاهی رسیده است. او با بارسلونا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و در اینتر نیز موفق شد بار دیگر قهرمان چمپیونزلیگ و همچنین سری آ شود. اتوئو که پیراهن تیمی چون چلسی را نیز برای مقطعی به تن کرد، این روزها در فوتبال قطر حضور دارد و سال های پایانی دوران فوتیبالش را سپری می کند.

او در مصاحبه با کانال پلاس فاش ساخت که قصد دارد وارد دنیای مربگیری شود؛ هرچند که دورنمای روشنی را در این زمینه متصور نیست.

اتوئو گفت:« من به عنوان بازیکن در اروپا به همه چیز رسیدم. تمام جام ها را فتح کردم و حالا دوست دارم وارد دنیای مربیگری شده و در این حرفه نیز به موفقیت برسم؛ هرچند که کار برای مربیان سیاه پوست در اروپا ساده نیست.

خیلی از ستاره های سیه چرده فوتبال وارد دنیای مربیگری نشدند و علاقه ای به گرفتن مدرک مربیگری نداشتند ولی هستند مربیان بزرگ آفریقایی که به آنها اعتماد نمی شود. متاسفانه نگاه به مربیان سیاه پوست مثبت نیست و بیشتر به عنوان مردانی سطح دوم به آنها نگاه می شود که شایسته هدایت تیم های بزرگ نیستند. هدف من این است که این دیدگاه را تغییر دهم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان