می خواهیم به عنوان سرگروه صعود کنیم

بنتو: سون هر خط دفاعی ای را باز می‌کند

کره جنوبی در اولین گامش در رقابت های جام ملت های آسیا به سختی توانست از فیلیپین عبور کند اما این تیم امیدوار است با اضافه شدن ستاره های اروپایی اش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

به گزارش" ورزش سه" پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم کره جنوبی در اولین مسابقه اش در جام ملت های آسیا به سد سختی چون اسون گوران اریکسون سرمربی باتجربه و سوئدی تیم ملی فیلیپین خورد هرچند در نهایت کره ای ها بازی را از حریف بردند. بنتو بعد از این بازی و در آستانه بازی دوم تیمش برابر قرقیزستان می گوید" ما قرقیزستان را شکست می دهیم تا به اولین هدفمان که صعود از گروه است برسیم.»


او درباره بازی با فیلیپین گفت:« بازی با فیلیپین بازی سختی بود چرا که این تیم با دفاع فشرده فضا را از ما گرفته بود اما بعد از گلی که هوآنگ برای ما به ثمر رساند می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.» مربی پرتغالی درباره برد با اختلاف یک گل تیمش گفت:« برد پرگل و کم گل اهمیتی ندارد ، مهم سه امتیاز است که برای ما اهمیت زیادی داشت.»


سرمربی کره جنوبی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که پرسیدند تیم های حریف با هفت مدافع مقابل کره بازی می کنند گفت:« ما انتظار داریم که تیم ها مقابل ما اینگونه بازی کنند. نمی دانم تاکتیک تیم بعدی که مقابل ما بازی می کنند چه خواهد بود، ما آنالیزهای لازم را انجام دادیم و ممکن است تیمی مقابل ما مثل فیلیپین دفاعی بازی کند اما اکنون شرایط هم در بازی های آینده نقش دارند. درحال حاضر دو تیم سه امتیازی و دو تیم بدون امتیاز داریم و قرقیزستان برای اینکه شانس صعود داشته باشد باید مقابل ما هجومی بازی کند و در این صورت ما راحت تر بازی خواهیم کرد.» بنتو افزود:« البته شکل بازی ما ربطی به حریفان ندارد و ما همیشه هجومی هستیم اما فشردگی بازی ها تاثیرش را در بازی ما خواهد گذاشت.»


مربی پرتغالی در ادامه به بازیکنانش هشدار داد که مراقب کارت هایی که ازداوران می گیرند باشند:« بازیکنان ما نباید اخطار و کارت بگیرند چون می خواهیم بدون نگرانی به دور بعد صعود کنیم وامیدواریم سه امتیاز را بدون آسیب و خسارت از قرقیزستان بگیریم.»


سرمربی کره ای ها درباره شرایط بازیکنان لژیونر تیمش هم گفت:«یکی از مشکلات مسابقات آسیایی این است که مسابقات لیگ در شرق آسیا به پایان رسیده اما فوتبال اروپا در جریان است. این یک چالش است اما ما سعی داریم که در تیم این تعادل را در شرایط فیزیکی و جسمی بین بازیکنان داخلی و لژیونرها به وجود بیاوریم.»


بنتو همچنین درباره حضور سون هیونگ مین در تیم ملی کره گفت:« حضور سون در تیم ما خیلی تاثیرگذار است چون او می تواند هر خط دفاعی را باز کند. امیدوارم که او در بازی با چین با شرایط خیلی خوب به تیم اضافه شود تا بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر