احمدی لاشکی: دولت گرانی را ببیند

خبرگزاری فارس: احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: روز گذشته در فضای مجازی مطلبی را به نقل از عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست دیدم که یقین دارم بر اساس اصرار رئیس جمهور این موضوع منتقل شده است.

وی افزود: در این مطلب منتقل شده که مربوط به انتقال آب دریای خزر به استان سمنان بود عنوان شده است این کار برای برای استفاده مردم و صنعت از آب شرب صورت گرفته و آنرا بلامانع اعلام شده است.

نماینده مردم نوشهر تصریح کرد: چرا رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست با اینکه کارشناسان متعهد و دلسوز در این باره تذکرات مختلفی داده‌اند، این نظرات را جدی نمیگیرین ضمن اینکه عده‌ای از مسئولان ما قبل من و شما هم برای زاینده‌رود اینگونه تصمیم گرفته و نظرات کارشناسان متعهد و دلسوز را جدی نگرفتند و امروز اتفاقات حوزه زاینده رود بوجود آمده است چرا که تصمیمات آسیب‌زا در کاخ‌های شیشه‌ای گرفته شده است. احمدی لاشکی گفت: رئیس جمهور نباید خود را در مقابل ملت و نخبگان قرار دهد و مطمئن باشد تا زمانی که شکاف دولت و ملت وجود داشته باشد حتما به توسعه پایدار دسترسی نخواهیم داشت.

وی افزود: رئیس جمهور چرا به دنبال مقابله با مجلس است و با اینکه این موضوع یعنی انتقال آب بین حوزه‌ای در برنامه ششم توسعه حذف شده است و اینکه در بودجه سالجاری در کمیسیون تخصصی، ردیف اعتباری این موضوع به صفر نرسید، ولی شما بی توجه به آن هستید.

احمدی‌لاشکی گفت: بهتر است رئیس جمهور توضیح دهند که انتقال آب دریای خزر به استان سمنان از کدام منبع مالی قرار است تامین تامین شود و چرا دولت اقدامات پوپولیستی انجام می‌دهد ضمن اینکه اگر این امر شدنی بود در حکومت 14 ساله سمنانیان اجرا شده بود.

وی خاطرنشان کرد: دولت به دنبال به جای اینکه به دنبال اجرای کار‌های نشدنی و حل مشکل آب بخشی از کشور باشد بهتر است به دنبال نان مردم بوده و گرانی کمرشکن برای اقشار آسیب‌پذیر کشور را ببینید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان