ماهان شبکه ایرانیان

اجمالی/حجت الاسلام صدیقی در نماز جمعه:

آتش نشانان عزیز سنگرنشین و همیشه در صحنه هستند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه آتش نشانان عزیز سنگرنشینان همیشه در صحنه هستند، گفت: در هر میدانی باید صلاح لازم را داشته باشیم تا خطر را دفع کنیم.

آتش نشانان عزیز سنگرنشین و همیشه در صحنه هستند

آتش نشانان عزیز سنگرنشین همیشه در صحنه هستند/در هر میدانی باید سلاح لازم را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه های این هفته ضمن تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: برادران آتش نشانی همیشه با آتش درگیرند و جانشان در خطر است و وقتی بیرون می روند زن و بچه شان نمی دانند که برمی گردند یا خیر.

وی افزود: آنها همیشه در خطر سلامتی هستند، از تعدادی از این عزیزان ما خبری نیست و این واقعه را به امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان و به خانواده صابر و عزیز آنها تسلیت می گویم.

صدیقی با تاکید بر اینکه آتش نشانان برادران همیشه در صحنه و سنگرنشینان هستند، گفت: قدر آتش نشانان مجهول است ولی همیشه در خطر هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: اینها عبرت است که ننشینیم و باید به فکر افتاد، مجهز و آماده بود.

وی با بیان اینکه ما دشمن بیرونی داریم و نیروهای نظامی و امنیتی ما همیشه باید رصد کنند، گفت: همه حوادث غیرمترقبه را نیز نظام باید رصد کرده و همیشه آماده باشد؛ نظام، نظامی اسلامی است. در هر میدان باید صلاح لازم را داشته باشیم تا خطر را دفع کنیم.

صدیقی ادامه داد: امیدوارم عزیزان آتش نشان مان اگر زنده اند خدا زنده نگه دارد و به خانواده شان بازگرداند و اگر جان داده اند با شهیدان مان محشور شوند.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان