مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی در گفت‌وگو با میزان:

تمام پرونده‌های ثبتی بجنورد اسکن و الکترونیکی شدند

اسدی از اتمام صددرصدی اسکن پرونده‌های ثبتی بصورت آرشیو الکترونیکی در واحد ثبت شهرستان بجنورد خبر داد.

علی اصغر اسدیعلی‌اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از اتمام صددرصدی اسکن پرونده‌های ثبتی در شهرستان بجنورد خبر داد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تشکیل پرونده‌های ثبتی به صورت آرشیو الکترونیکی و اسکن پرونده‌ها گفت: هم اکنون در واحد ثبتی شهرستان بجنورد تعداد 161 هزار و 778 پرونده اسکن شده است.

این مقام قضایی گفت: تعداد کل اوراق اسکن شده معادل 3 میلیون و 774 هزار و 103 برگ است که به صورت 100 درصدی پرونده‌های ثبت شهرستان بجنورد اسکن و در حال بارگذاری و مرتب شدن است.

اسدی بیان کرد: انشاالله با اتمام این پروژه تمامی پرونده‌ها بصورت الکترونیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت وخدمت رسانی به ارباب رجوع شهرستان بجنورد با سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت و جابجایی پرونده‌ها دیگر بصورت فیزیکی نخواهد بود. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی اظهار کرد: امیدواریم با تخصیص بودجه و ابلاغ آن بتوانیم در سایر ادارات شهرستان‌ه نیز هرچه زودتر پرونده‌های الکترونیکی را تشکیل و مورد بهره برداری قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به مساعدت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اصلاح ساختار و ارتقاء چارت تشکیلاتی استان خراسان شمالی امیدواریم این امکان برای ما فراهم شود تا با رفع مشکلات موجود، سامانه‌های الکترونیکی ثبت اسناد و املاک ایجاد شده و دولت الکترونیک به نقطه مطلوب برسد.

اسدی گفت: انشاالله با اجرای قانون کاداستر (حدنگار) کلیه خدمات ادارات ثبت بصورت صددرصد الکترونیکی و باسرعت و دقت بیشتری انجام می‌شود و ادارت ثبتی به عنوان یکی از دستگاه‌های نمونه خدمت رسان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی شوند.




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر