شارپ Aquos Zero، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیا عرضه شد

گوشی هوشمند شارپ Aquos Zero به صورت رسمی وارد بازار تایوان شد. شارپ ادعا می‌کند که این گوشی، سبک وزن ترین گوشی ۶ اینچی دنیاست. این گوشی از بریدگی صفحه نمایش برخوردار است، از اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد و دارای دوربین پشتی بسیار قدرتمندی است.

شارپ Aquos Zero، سبک وزن ترین گوشی 6 اینچی دنیا عرضه شد

گوشی هوشمند شارپ Aquos Zero به صورت رسمی وارد بازار تایوان شد. شارپ ادعا می‌کند که این گوشی، سبک وزن ترین گوشی 6 اینچی دنیاست. این گوشی از بریدگی صفحه نمایش برخوردار است، از اسنپدراگون 845 بهره می‌برد و دارای دوربین پشتی بسیار قدرتمندی است.

گوشی یاد شده تنها 146 گرم وزن دارد و از صفحه نمایش اولد 6.2 اینچی سبک بهره‌مند شده که به صورت انحصاری توسط شارپ به تولید رسیده است. شاسی با دوام این گوشی با استفاده از آلیاژ منیزیم تولید شده است.

تلفن هوشمند Aquos Zero دارای باتری 3130 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و کیفیت تصویر 2992 در 1440 پیکسلی را ارائه می‌دهد.

کلیک کنید

از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به استفاده از رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. استفاده از دو آی‌سی برای شارژ در این تلفن هوشمند می‌تواند جلوی داغ شدن گوشی در حین شارژ شدن را بگیرد. موضوعی که در هنگام انجام بازی‌های سنگین می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

حافظه‌ی داخلی این گوشی 128 گیگابایت است و از حافظه‌ی میکرو SD پشتیبانی نمی‌کند. سیستم عامل مورد استفاده‌ی این گوشی بر مبنای اندروید 9 خواهد بود که شارپ در آن رابط کاربری شخصی سازی شده خودش را به کار برده است.

پنل پشتی این گوشی دارای لنز 22.6 فوق عریض با دیافراگم f/1.9 است و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 خواهد بود. شارپ از تکنولوژی تشخیص چهره در هر دو دوربین جلویی و پشتی استفاده کرده است.

این گوشی تنها یک درگاه برای سیم کارت دارد و از اتصالات SIM، 4G  LTE، WIFI 802.11ac، بلوتوث نسخه‌ی 5 و NFC پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی Aquos Zero حسگر اثر انگشت نیز تعبیه شده است. در انتها باید به استفاده‌ی این گوشی از تکنولوژی دالبی اتموس نیز اشاره کنیم.

این گوشی به تازگی در تایوان با قیمت حدودی 648 دلار به بازار آمده و هنوز مشخص نیست که در نقاط دیگر دنیا هم به فروش برسد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان