خوش پوش ترین ستاره های هالیوود در گلدن گلوب ۲۰۱۹

هفتاد و ششمین مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب با شرکت معروف ترین و پر طرفدارترین ستاره های هالیوود در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۹ در هتل بورلی هیلز برگزار شد.

خوش پوش ترین ستاره های هالیوود در گلدن گلوب 2019

هفتاد و ششمین مراسم اعطای جوایز گلدن گلوب با شرکت معروف ترین و پر طرفدارترین ستاره های هالیوود در تاریخ 6 ژانویه 2019 در هتل بورلی هیلز برگزار شد.

درست است که این مراسم به افتخار هنرمندانی برگزار می شود که تاثیر قابل توجهی در حوزه فیلم و سینما داشته اند اما نمی توانیم لباس های زیباییی که ستاره های هالیوود با آن بر روی فرش قرمز مراسم خودنمایی می کنند را نادیده بگیریم. در ادامه خوش پوش ترین ستاره های هالیوود در مراسم گلدن گلوب 2019 را با هم ببینیم.

کیکی لین

حضور کیکی لین در مراسم گلدن گلوب نه تنها به خاطر بازی هنرمندانه اش در فیلم If Beale Street Could Talk بلکه به خاطر لباس صورتی زیبای برند Dior و گردنبند زیبای برند Bulgari می توان نام ملکه فرش قرمز را به او داد.

لیدی گاگا

شاید نقش لیدی گاگا در فیلم A Star is Born قلب خیلی ها را تسخیر کرده باشد اما او خیلی پیشتر از این ها با آهنگ هایی که خوانده است جای خود را در قلب طرفدارانش حفظ کرده است. این هنرمند مشهور با پیراهن زیبای آبی رنگی از برند Valentino و گردنبند الماس در مراسم گلدن گلوب امسال ظاهر شده است.

امیلی بلانت

امیلی بلانت به عنوان نامزد بهترین بازیگر زن در ژانر کمدی با لباس نقره ای رنگ برند Alexander McQueen گوشواره های الماس و آرایش نچرال در مراسم گلدن گلوب امسال شرکت کرده است.

آلیسون بری

درست است که آلیسون بری جایزه ای در مراسم گلدن گلوب امسال دریافت نکرده است اما نمی توان چشم از پیراهن زیبای او به سبک مد سیندرلا را نادیده گرفت.

جولیا رابرتس

جولیا رابرتس که برای نقش خود در فیلم homecoming نامزده بهترین بازیگر زن شده بود با ترکیبی از دو سبک متفاوت پیراهن برند Stella McCartney و شلوار پارچه ای مشکی در مراسم گلدن گلوب امسال شرکت کرد.

لوپیتا نیونگو

لوپیتا نیونگو بازیگر فیلم پلنگ سیاه نامزد بهترین فیلم درام با پیراهن آبی از برند Calvin Klein و صندل زیبای Aldo می توان گفت در مراسم گلدن گلوب امسال در میان ستاره های دیگر می درخشد.

کلیر فوی

همانطور که می دانید مراسم گلدن گلوب امسال رنگین تر از سال گذشته بود که تقریبا همه ستاره ها رنگ مشکی پوشیده بودند و کلیر فوی نیز یکی از آن ها بود. او برای فرش قرمز امسال رنگ زرد را انتخاب کرده است.

ساندرا اوه

ساندرا اوه نخستین بازیگر زن آسیایی است که در مراسم جوایز گلدن گلوب شرکت کرده است و همینطور نخستین بازیگر زن آسیایی است که برنده جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم گلدن گلوب شده است. ساندرا اوه برنده جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام در مراسم گلدن گلوب سال 2019 با پیراهن سفید Stella McCartney ظاهر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان