ماهان شبکه ایرانیان

جهانبخش: بازی ویتنام شوکه کننده بود/ کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم کمک کنم

وینگر تیم ملی معتقد است حق ویتنام برابر عراق باخت نبود. او هم‌چنین

جهانبخش: بازی ویتنام شوکه کننده بود/ کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم کمک کنم

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش، مهاجم تیم ملی در حاشیه تمرین امروز بعدازظهر این تیم اظهار کرد: خدا را شکر بعد از مدت طولانی که بیرون بودم و بدشانسی که داشتم تمرینات خودم را پشت سر گذاشتم و به طور کامل از امروز با تیم تمرین می‌کنم و اگر کادرفنی صلاح بداند، حاضرم به تیم کمک کنم و از تمرین کنار سایر بازیکنان لذت ببرم.

او ادامه داد: قطعا بازی اول در چنین مسابقاتی مهم است و بازتاب آن هم مهم است و بازیکنان و کادر فنی از اهمیت آن با خبر بودند. فرقی نمی‌کرد که تیم ملی برابر یمن بازی کند یا حریف دیگری. ما باز هم با همین کیفیت بازی می‌کردیم و خدا را شکر بازیکنان نمایش خوبی داشتند و توانستیم با اقتدار برنده شویم. تمام دستورات کادرفنی توسط بازیکنان انجام شد و بازیکنان رو سفید شدند.

جهانبخش درباره دیدار عراق و ویتنام گفت: ما بازی را می‌دیدیم و کسی را نمی‌شود دست کم گرفت. بعضی تیم‌ها با انرژی مضاعف به این مسابقات می‌آیند و چیزی برای از دست دادن ندارند. ما از نحوه عملکرد ویتنام شوکه شده بودیم و انتظار چنین بازی را نداشتیم. کم‌ترین حق آن‌ها یک امتیاز بود و ویتنام بدشانس بود. برای ما فرقی نمی کند حریف مان چه تیمی باشد و با تمام قوا به میدان می‌رویم.

این بازیکن تیم ملی درباره رقیبان اصلی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: رقیبان سنتی ما یعنی استرالیا، ژاپن و کره از مدعیان اصلی هستند. عربستان و امارات هم می‌توانند در این جام نتیجه بگیرند. البته با بازی دیروز ویتنام ممکن است در این جام شگفتی هم داشته باشیم. ما هم هدف بزرگی داریم و در راستای آن تلاش خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان