ماهان شبکه ایرانیان

آموزش راویان جوان گسترش می‌یابد

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارلله استان کرمان گفت:از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه شاهد برگزاری کارگاه آموزشی ویژه خادمین شهدا هستیم که در این دوره، ۱۰۰ نفر از خادمین شهدا و مسئولین کمیته خادم الشهدا حضور دارند.

آموزش راویان جوان گسترش می‌یابد

به گزارش ایسنا، روح الله نیکخواه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خادمین شهدا استان کرمان در مشهد مقدس  بیان کر:چند سالی است کمیته خادمین شهدا خواهر و برادر در استان ما نیز راه اندازی شده و بیشتر در حوزه راهیان نور و گروه‌های جهادی فعالیت داشتند که برنامه ریزی شد فعالیت کمیته خادمین افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: خادم الشهدا دنبال امتیاز نیستند و بدون هیچ گونه چشم داشتی پای کار می‌آیند. نیروهای داوطلب هستند و اگر زمانی توانستیم هدیه‌ای برایشان تقدیم می‌کنیم یا پشتیبانی از آنها می‌شود که علاوه بر کمک به زائرین شهدا خودشان هم توفیق زیارت نصیبشان شود.

مسئول اردویی،راهیان نور سپاه ثارلله استان کرمان افزود: در حوزه روایتگری تلاش شده که از افراد با تجربه که فن بیان دارند و پیشکسوتان جبهه و جنگ استفاده شود اما همیشه نمی‌شود متکی به آنها باشیم چون سن و سال بالایی دارند و شاید توان سفر نداشته باشند و در کنار آنها از جوانان علاقه‌مند باید استفاده کنیم که بناست تربیت روایتگران جوان گسترش پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان