برای قهرمانی سوم سخت‌ترین تمرینات را دنبال می‌کنیم

ربیع‌خواه: حال ماهینی و انصاری را درک می‌کنم

هافبک دفاعی پرسپولیس که به تازگی مصدومیت شدید رباط صلیبی را پشت سر گذاشته ابراز امیدواری کرد دو مدافع مصدوم این تیم بتوانند به تمرینات تیم اضافه شوند.

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه یکی از بازیکنان موردعلاقه برانکو ایوانکوویچ که در تاکتیک مدنظر او با ریسک پایین و نمایش تاثیرگذار از اعتماد بالای سرمربی برخوردار شده است، فصل گذشته و در دیدار برابر پارس جنوبی با مصدومیت مواجه شد و رباط صلیبی خود را مورد عمل جراحی قرار داد. او این روزها با عبور از مصدومیت به تمرینات گروهی اضافه شده و در چند دیدار اخیر نیز فرصت بازی یافته است. ربیع خواه امیدوار است تیمش در ادامه فصل و با پشت سر گذاشتن موفق اردوی آماده سازی در دوحه بتواند به نتیجه خوبی دست یابد.


ربیع خواه درباره شرایط اردویی این تیم می‌گوید: کادر ما همیشه طی اردوی آماده سازی پیش فصل و نیم فصل نشان داده برنامه ویژه و کارآمدی را دنبال می‌کند و به واسطه این مساله ما نیز به نتایج خوبی دست یافته‌ایم. مطمئن هستم اردوی دوحه قطر با توجه به برنامه تمرینی و امکاناتی که موجود است می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما محسوب شود و نتیجه آن را در طول فصل و در دیدارهای باقیمانده خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا که انگیزه اصلی ما روی این رقابت‌هاست خواهید دید.


هافبک پرسپولیس با اشاره به پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت گفت: خوشبختانه اکنون شرایط خوبی دارم و کاملا آماده هستم. تمرینات خوبی را هم دنبال می‌کنم و در دیدارهای آخر تیم هم فرصت بازی به دست آوردم و امیدوارم در ادامه فصل نیز در کنار دیگر بازیکنان به هدف‌مان نزدیک و نزدیک تر شویم. اینجا جا دارد از تمام هم‌تیمی‌هایم که در آن روزها در کنارم بودند و حمایت کردند تشکر کنم و البته برای دو هم‌تیمی خوبم هم محمد انصاری و حسین ماهینی نیز آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر به جمع ما برگردند. شرایط آنها را کاملا درک می‌کنم و خوشحالم که آنها را با روحیه می‌بینم و مطمئنا بازگشت آنها می‌تواند کمک بزرگی به تیم محسوب شود.


وی درباره اینکه همه بازیکنان بابت تمرینات مارکو نگرانی خود را اعلام کرده بودند گفت: بله، فشار زیادی می‌آورد اما همه ما به او اعتماد کامل دارم و زیر نظر او کاملا آماده شده‌ایم. این تمرینات خود را در طول بازی‌ها نشان داد و می‌توان به روزهای سختی که با کمبود نفرات و بازی‌های پرفشاری که داشتیم در این رابطه اشاره کنم که کاملا به کمک تیم آمد.


ربیع خواه در پایان گفت: برای شروع دوباره مسابقات لحظه شماری می‎کنیم و می‌خواهیم بار دیگر هواداران‌مان را خوشحال ببینیم و در کنار آنها جشن قهرمانی بگیریم. تمرینات سخت این روزها را به امید لبخند روزهای پایانی پشت سر می‌گذاریم و تمام انگیزه و تلاش و هدف‌مان را در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی سوم متمرکز کرده‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان