با بلندگو در اراک تمرین می دادم

ربیعی: برگ برنده کی‌روش جام ملت‌ها است

محمد ربیعی معتقد است که تیم ملی با کی روش دستاوردهای زیادی داشته و حالا وقت نتیجه گیری اصلی است.

 
به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی نیم فصل اول تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در روزهای پایانی نیم فصل به دلیل برخی مشکلات که نمی خواهد به صورت واضح در مورد آنها صحبت کند، این تیم را ترک کرد، در گفتگو با "ورزش سه" در این مورد و همینطور عملکرد تیم ملی در دیدار اول و انتظاراتی که از تیم کی روش پس از 8 سال حضور در فوتبال ایران وجود دارد حرف های جالبی زده، که در ادامه می خوانید.


چند مسئله باعث جدایی ام شد
برای آلومینیوم اراک آرزوی موفقیت می کنم. چندین مسئله ایجاد شد (در رابطه با جدایی از آلومینیوم اراک) که به وقتش صحبت می کنم ولی در حال حاضر مراحل درمانی ام را پیگیری می کنم و برای آلومینیوم هم از مصمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

با بلندگو در اراک تمرین می دادم
من روزهای آخری که در اراک بودم به دلیل صدمه ای که به تارهای صوتی ام وارده شده بود، با بلندگو تمرینات را مدیرتی می کردم. پس از کنار رفتن از آلومینیوم هم دو سه پیشنهاد داشته ام که به دلیل تحت درمان بودن، آنها را رد کرده ام.


 
از تیمی که از اراک درست کردم، خوشحالم
یک نیم فصل تیم (آلومینیوم اراک) را در جمع مدعیان نگه داشتم. هدف گذاری این بود که با توجه به رتبه چهاردهم فصل گذشته تیم به جمع مدعیان بیاوریم. با تمام سختی ها سعی کردیم تیمی مدعی درست کنیم و توانستیم این کار را بکنیم و از این موضوع خوشحالم.

خیلی سعی کردم آلومینیوم اراک را درست کنم
 خیلی سعی کردم تیم (آلومینیوم اراک) را اداره کنم و زمان بهترین قاضی خواهد بود. خیلی مهم است بکویم کل حق و حقوم را جدا از پیش پرداختی که دریافت کردم را بخشیدم، چون احساس می کنم باید پولی که درمی آورم حلال باشد.

 تاکنون بهترین نتیجه جام ملت ها را ایران کسب کرده
بازی اول تیم ملی با توجه به شرایط و ریتمی که در بازی با یمن رخ داد و از طرفی با نتایجی که توسط سایر رقبا تاکنون کسب شده بهترین نتیجه را به نام ایران رقم زده است. همیشه گفته ام با احترام به کارلوس کی روش نتیجه ای غیر از قهرمانی و مقام اول نمی تواند خیلی ها را قانع کند. این یک عملکرد هشت ساله است و باید خروجی این روند را ببینیم.

چهار وینگر با ویژگی های متفاوت داریم
تیم بسیار خوبی داریم با مهره های ارزشمند. در چندین پست شرایط بسیار خوبی داریم. مثلا چهار وینگر با ویژگی های متفاوت داریم. این یک نقطه پرتاب برای هر مربی است تا اهداف متفاوتی را در حملات دنبال کند.  در فوتبال روز دنیا، نقش وینگر ها در حملات مهم است و وقتی شما وینگرهایی با چنین ویژگی در تیم دارید، خوشبخت خواهید بود.

خط حمله ای آتشین داریم
سردار هم به عنوان یک مهاجم تیپ یک با توجه به قدرت آمادگی جسمانی بالا، قدرت سرزنی و تعادل در حمله با حضور مهدی طارمی باعث شده خط جلویی ما 6 بازیکن خوب داشته باشد و خط حمله ای آتشین برای تیم ما درست کرده است و این بسیار حائز اهمیت است.

تیم ملی در تمام خطوط شرایط خوبی دارد
در خط میانی هم بازیکنان بسیار خوبی نظیر شجاعی، دژاگه داریم. در واقع یک موضوعی که شاید جزئی باشد ولی بسیار مهم است، اینکه شرایط سنی بازیکنان ما می تواند 6 سال برای فوتبال تضمین کند. در خط دفاعی هم بازیکنانی رامین رضائیان، پورعلی، احسان و .. را داریم که شرایط خوبی ایجاد کرده و جوان های دیگر مثل قدوس و محمدی تیم ملی را شامل یک زمان مفید کرده است.


سبک تیم ملی چالش کارشناسان بود
چیزی که برای کارشناسان قبل از جام ملت ها نگران کننده بود، سبک تیم ملی بود. سبک تیم ملی بیشتر استفاده از ضدحملات و گذاشتن مالکیت در اختیار تیم حریف بوده تا با استفاده از قطع توپ و انتقال سریع به حمله گل بزند. حالا اما در جام ملت ها مقابل تیم هایی قرار می گیرید که باید بیشتر ماک توپ باشید و تیم ملی با حالت متصادی روبرو شده و این مهم ترین چالش بود که در بازی یمن بسیار خوب از پس از این چالش برآمدند و راه های متنوعی در حمله دیده شد.  از نظر من با توجه به تحلیل هایی که انجام شده، انتظار کارشناسان این است که به امید خدا تیم بتواند قهرمان شود.


برگ برنده کی روش جام ملت ها است
برگ برنده عملکرد کی روش نتیجه گیری در جام ملت ها است. در جام ملت های قبلی هم تیم اوت شده و دو جام جهانی را پشت سر گذاشتیم و الان زمان آن فرارسیده که خروجی و عملکرد کی روش را ببینیم.

مدال هایی گرفتیم ولی حالا وقت قهرمانی است
تیم ملی با کی روش یک سری دستاوردها داشته و مثلا تیم ملی پوست اندازی کرده و بازی خوبی می بینیم. مثلا چند سال پیش کلوب با نتیجه سنگین باخت ولی مدیر لیورپول گفت عملکرد را باید از سال چهارم ببینیم. همیشه پروسه های تیم بندی زمان بر است. اگر کی روش هم در سال چهارم یا پنجم بود، شاید انتظارات دیگری داشتیم ولی این مراحل را گذراندیم و شرایط خوبی از حیث بازیکنان داریم. بازیکنانی مثل سردار، جهانبخش طی این مدت به تیم های اروپایی رفته اند. در واقع این ها مدال های اولیه کار بوده اند. الان نباید حضور در جمع 4 تیم ما را راضی کند. چند سال پیش حضور در جام جهانی و نمایش آّبرومندانه برای ما خوب بود ولی وقتی این مراحل را پشت سر می گذارنید نیاز به نتیجه گیری دارید و فکر می کنم حالا حداقل نتیجه برای ایران حضور در فینال است و امیدوارم با قهرمانی هم همراه شود که متناسب با رنکینگ چند ساله اخیر فوتبالمان باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر