با صدور بیانیه؛

بانک آینده ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی را تکذیب کرد/ هدف شایعه پردازان تضعیف بانک‌ها است

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک آینده چهارشنبه شب (19 دی ماه 97) با انتشار بیانیه ای بر روی تارگاه رسمی خود با مردود دانستن انتساب هر گونه اتهام و ادعای واهی به سیستم مدیریتی و مدیران ارشد این بانک در روزهای گذشته در فضای مجازی مطرح شده، از مشتریان خود دعوت کرده است: هرگونه اخبار مربوط به بانک را از رسانه اختصاصی و کانال‌های ارتباطی بانک و یا رسانه‌های معتبر داخلی و مراجع رسمی کشور دریافت کنند.

در بیانیه بانک آینده آمده است : مدعیان و شایعه‌پراکنان این روزها، همان‌هایی هستند که در طول یک سال گذشته در جنگ اقتصادی، ابزار عملیات روانی شده‌اند، آنها مدتی نظام ارزی و اقتصادی کشور و زمانی بازار محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم را مختل کردند و امروز نیز نام و اعتبار بانک‌ها و کارآفرینان را مورد حمله قرار می‌دهند.

این بیانیه می افزاید: از آن جایی که بانک ها در نظام اقتصادی کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ در زمان هجمه بیگانگان به ساختارهای اقتصادی کشور، بیشتر مورد هدف قرار می‌گیرند. چنان‌چه در روزهای اخیر، شاهد ادعاهای واهی و بی‌اساس از طرف رسانه‌ای معلوم الحال و به تبع بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی درخصوص عملکرد بانک بوده‌ایم.

در این بیانیه آمده است : بانک آینده، به‌عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، در طول پنج سال گذشته، همواره با اتکا و اعتماد به ذی‌نفعان، به ویژه مشتریان و دانش و تجربه مدیران و کارکنان خود، توانسته است؛ علاوه بر کسب افتخارات ملی، نظیر: رتبه دهم از نظر فروش در میان 500 شرکت برتر، کسب عنوان شرکت پیشرو در اقتصاد ملی در دو سال پیاپی، نام و اعتباری شایسته در کشور و مجامع بین‌المللی کسب نماید؛که از آن جمله می‌توان به: کسب عنوان بانک سال ایران در سال‌های 2017 و 2018 میلادی توسط نشریه معتبر بَنکِر، بانک تحول‌ساز خاورمیانه در سال 2017 میلادی و بانک برتر سال 2018 میلادی از طرف مؤسسه وزین یورومانی، و سودآورترین و پربازده‌ترین بانک در اقتصاد ایران اشاره کرد.

بانک آینده در این بیانیه، ارزش‌آفرینی و مشتری محوری، گسترش شعب در سراسر کشور، ارائه خدمات بانکداری نوین و روزآمد به مشتریان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور و اشتغال‌زا و عمل به مسئولیت اجتماعی در اقصی نقاط کشور را سرلوحه راهبردها و اقدامات خود در پنج سال گذشته عنوان کرده و توضیح داده است: در یک سال اخیر 25 خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده غرب کشور و10 مدرسه در مناطق کم برخوردار احداث و  بیش از چند میلیون بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان در این مناطق توزیع کرده است.

بانک آینده در این بیانیه اعلام کرده است تمام شعب این بانک در سراسر کشور و همچنین مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تماس 27663200- 021 جهت پاسخگویی به سئوالات مشتریان و رفع ابهام و شبهه‌های احتمالی آمادگی کامل دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان