روایت پدر از دانشجوی شهیدش

پسرم دانشجوی سال چهارم رشته پزشکی و ارتوپد بود که با معدل ۱۹.۵ در دانشگاه اصفهان پذیرفته شد. زمانی که درسش تمام می‌شد و کلاس‌هایش به اتمام می‌رسید، برای بنایی و کارگری به کمک من می‌آمد.

روایت پدر از دانشجوی شهیدش

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، یکصد و سی و پنجمین نشست مراسم تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، «در کوی نیکنامان» با حضور خانواده شهیدان عباس زارعی قلیچی و محمد اثنی عشری در این فرهنگسرا برگزار شد.


در بخشی از این برنامه پدر شهید محمد اثنی‌عشری در مورد فرزند شهید روایت کرد: من چهار فرزند دارم و محمد فرزند بزرگم بود که در سال 66 در جزیره مجنون به شهادت رسید. خاطرم هست که روزی که ایشان به جبهه رفت، باخبر نشدم، چرا که برای شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگان به اراک رفته بودم. در حقیقت دیدار آخر با او نداشتم. رفت و برگشت او تنها چهار روز به طول انجامید و چهار روز بعد از رفتنش به جبهه، خبر شهادتش را به ما دادند.


او افزود: پسرم دانشجوی سال چهارم رشته پزشکی و ارتوپد بود که با معدل 19.5 در دانشگاه اصفهان پذیرفته شد. زمانی که درسش تمام می‌شد و کلاس‌هایش به اتمام می‌رسید، برای بنایی و کارگری به کمک من می‌آمد. برای من که یک بنا هستم، بسیار سخت است بچه‌ای را که با کارگری بزرگ کردم، این‌گونه از دست بدهم. رفتنش را ندیدم اما امیدوارم در روز قیامت دستم را بگیرد.


این پدر شهید در پایان از مسولان تقاضا کرد: مسولان نسبت به وضعیتی که خانواده شهدا و جانبازان دارند حساس باشند و مدام با آنها دیدار و سرکشی داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان