مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان:

بیش از ۵۸۰ هزار پرونده ثبتی اسکن و به صورت الکترونیک آرشیو شده است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از اسکن و آرشیو الکترونیک بیش از ۵۸۰ هزار پرونده ثبتی مشتمل بر ۲۰ میلیون برگ سند خبر داد و گفت: کلیه پرونده‌های ثبتی اسکن و آرشیو شده است و اوراق این پرونده‌ها تحت شرایط مناسبی نگهداری می‌شوند

بیش از 580 هزار پرونده ثبتی اسکن و به صورت الکترونیک آرشیو  شده استرضا طالبی‌زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در رابطه با اهمیت اسکن و آرشیو پرونده های الکترونیک گفت: در طی سالیان گذشته موفق شد‌ه‌ایم با اسکن و آرشیو الکترونیک بیش از 580 هزار پرونده ثبتی مشتمل بر 20 میلیون برگ گامی بزرگ در راستای دفاع از تثبیت مالکیت مردم و دولت برداریم.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در 12 واحد ثبتی کلیه پرونده‌های ثبتی اسکن و آرشیو شده است و اوراق این پرونده‌ها تحت شرایط مناسبی نگهداری می‌شوند.

طالبی‌زاده افزود: هم اکنون کارشناسان با استفاده از فایل‌های الکترونیکی بارگزاری شده در سامانه آرشیو الکترونیک در حال خدمت‌رسانی به شهروندان می‌باشند.

وی بیان کرد: با نصب و بهره‌برداری از سامانه اعلام و اطفاء حریق هوشمند که مجهز به گاز بی خطر آیروسل می‌باشد و از استاندارد‌های روز دنیا پیروی می‌کند توانستیم ضریب نگهداری امنیت پرونده‌ها را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر