سال ۱۳۹۸ چه حیوانی است؟

سال ۹۸ نماد چه حیوانی است ، سال خوک چه سالی است ، متولدین ماههای سال خوک ، سال خوک برای متولدین سالهای دیگر ، سال خوک سمبل چیست ، مردان متولد سال خوک ،چه سالهایی سال خوک است؟ ، سال خوک برای متولدین سالهای دیگر چگونه است ، طالع بینی سال خوک برای متولدین سالهای دیگر.

سال 98 نماد چه حیوانی است ، سال خوک چه سالی است ، متولدین ماههای سال خوک ، سال خوک برای متولدین سالهای دیگر ، سال خوک سمبل چیست ، مردان متولد سال خوک ،چه سالهایی سال خوک است؟ ، سال خوک برای متولدین سالهای دیگر چگونه است ، طالع بینی سال خوک برای متولدین سالهای دیگر

سال خوک

 

سال 98 سال چه حیوانی است؟

سال 1398 سال خوک است.

این تقسیم بندی بر اساس طالع بینی چینی صورت می گیرد.

خوک سمبل ثروت و فراوانی است! از نظر طالع بینی چینی سال خوک بهترین سال برای تمام مردم دنیاست چون در این سال کار فراوان برای همه وجود دارد و گردش پول عادلانه خواهد بود.

سالی که از دست گرفتاری های سیاسی و اداری می توان نفسی به راحتی کشید. سالی که برای روشنفکران و اهل حساب و کتاب به یک اندازه خوب است. یعنی سال تعادل و تناسب.

از نظر طالع بینی چینی، در این سال خیانت ها و بی اعتمادی ها بسیار کم خواهد بود. سال صلح طلبی عمیق، سالی که دعوا و اقامه دعوا در مراجع ذیصلاح جای بحث های تند و دعوا و جنگ را می گیرد.

سالی که ادبیات بر تارک آن خواهد درخشید و نویسندگان و شعرا به دور از دغدغه های رایج به موفقیت های چشمگیری نائل خواهند شد.

بچه هایی که در بهار و تابستان سال خوک متولد می شوند در رفاه و آسودگی زندگی خواهند کرد.

البته به دلیل سادگی بیش از حد خوک امکان زودباوری، فریب خوردن و نومیدی هم وجود دارد.

از بدی های سال خوک این است که افراد از هم دیگر تقاضای کمک کمتری می کنند و احتمالا آسیب بیشتری می بینند.

چه سالهایی سال خوک است؟

سال خوک

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان