ماهان شبکه ایرانیان

حملات ارتش یمن به تجمع نیروهای ائتلاف عربی چندین کشته برجای گذاشت

منابع محلی یمنی نیز گزارش کردند که جنگنده های ائتلاف عربی در چندین نوبت مناطق مختلف یمن از جمله شهرستان کتاف را هدف حملات سنگین خود قرار داده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان،به نقل از شبکه خبری المسیره یمن، یک منبع آگاه نظامی جمعه شب به این شبکه گفت، یگان ارتش و کمیته های مردمی یمن حملات زیادی به نیروهای متجاوز در منطقه غربی 'عیده' در شهرستان 'نهم'‌استان جوف صورت داده اند.

همچنین منابع دیگری که خواستند نامشان فاش نشود به این شبکه خبری اعلام کردند که ارتش یمن تجمع نیروهای ائتلاف عربی در منطقه 'الساق' در شهرستان 'عسیلان' را مورد هدف قرار دادند که در جریان آن شماری از نیروهای متجاوز کشته شدند.
این منبع خبری به شمار دقیق کشته و زخمی شدگان نیروهای ائتلاف عربی اشاره ای نکرده است.

منابع محلی یمنی نیز گزارش کردند که جنگنده های ائتلاف عربی در چندین نوبت مناطق مختلف یمن از جمله شهرستان کتاف را هدف حملات سنگین خود قرار داده اند.
هنوز از میزان تلفات احتمالی این حملات خبری در دست نیست.
بامداد جمعه نیز شماری از نظامیان سعودی درحملات توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن به منطقه «جیزان» در جنوب عربستان کشته شدند.

ائتلاف موسوم به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و دیگر کشورهای عربی منطقه، از ششم فروردین سال 94 به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فرای یمن و جلوگیری از قدرت گرفتن گروه انصارالله حملات همه جانبه ای را علیه یمن آغاز کرده اند که این حملات نه تنها نتوانست نیروهای متجاوز را به هدف خود برساند، ‌بلکه خسارت و تلفات زیادی را به این نیروهای متجاوز وارد کرده است.
 
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان