سومین نمایشگاه خودرو تهران چگونه گذشت؟ + فیلم مصاحبه

سومین نمایشگاه خودرو تهران دیروز جمعه به پایان رسید. این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی در شهر آفتاب تهران برگزار شد و با توجه به وضعیت نامناسب صنعت خودرو، این نمایشگاه گسترش و شکوفایی سال های قبل را نداشت و تعداد حاضرین به مراتب کمتر از سال های پیش بود

سومین نمایشگاه خودرو تهران دیروز جمعه به پایان رسید. این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی در شهر آفتاب تهران برگزار شد و با توجه به وضعیت نامناسب صنعت خودرو، این نمایشگاه گسترش و شکوفایی سال های قبل را نداشت و تعداد حاضرین به مراتب کمتر از سال های پیش بود.
حواشی این نمایشگاه نیز از نکات جالب بود و در بعضی از روزها شاهد تجمع مشتریان ناراضی در اعتراض به تاخیرهای زیاد خودروسازها و افزایش قیمت ناگهانی خودروها بودیم. البته این اعتراض ها در شرایط کاملاً مسالمت آمیز بود و هیچ گونه درگیری و برخوردی صورت نگرفت.
اما در این نمایشگاه، شرکت هایی چون ایران خودرو، سایپا، سیف خودرو و عظیم خودرو حضور داشتند و محصولات جدید خود را به نمایش گذاشتند.
در این مصاحبه با آقای علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران صحبت کوتاهی داشتیم تا ببینیم این رویداد به صورت خلاصه چگونه گذشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان