به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدسعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اهتمام این سازمان برای تنوع محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار خبر داد و اظهار کرد: به این منظور تلاش داریم تا با ارائه محصولات متنوع در میادین و بازارها با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، بتوانیم پاسخگوی ذائقه و سلیقه اقشار و طیفهای مختلف شهروندان باشیم.
وی افزود: در حال حاضر 85 محصول شامل 45 نوع میوه و 40 نوع محصولات فرنگی در 241 میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت ارائه میشود که البته تنوع بخشی بیشتر به محصولات عرضه شده را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر ارائه میوههای پر مصرفی همچون پرتقال، نارنگی، خیار، سیب زرد و سیب قرمز، محصولاتی همچون آناناس، توت فرنگی، موز، ازگیل و نارگیل نیز در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش میرسد، تصریح کرد: علاوه بر این، محصولاتی همچون بالنگ، بِه، تمبر هندی، زنجبیل و نارنج نیز در میادین و بازارها عرضه میشود.
راد با بیان اینکه علاوه بر ارائه محصولات پر مصرفی همچون پیاز، سیب زمینی، کاهو، کلم و گوجه فرنگی، محصولاتی همچون بادمجان، کدو، فلفل دلمه، فلفل ریز و هویج نیز در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش میرسد، تصریح کرد: تنوع در هر یک از محصولات نیز به چشم میخورد، چنانچه برای نمونه در مورد فلفل، شاهد عرضه فلفل دلمه سبز و رنگی و نیز فلفل ریز و کبابی، کاپی، شمشیری و مینیاتوری هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: این سازمان در مرحله گذار از ساختار سنتی به مجموعهای مدرن، توجه به نیازهای مشتریان را در اولویت قرار داده و با نگاه «مشتریمدارانه» سعی در ارائه انواع محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار دارد تا شهروندان با حضور در این مراکز، امکان تأمین مایحتاج مورد نظر خود را داشته باشند و نیازی به مراجعه به نقاط دیگر برای تأمین محصولات مصرفی خویش نداشته باشند.
/