گزارش میزان از فعالیت جدید هنرمند موسیقی ایرانی؛

ای ایران در شب بهاری پایتخت طنین انداز می‌شود/ محمد معتمدی در تالار وحدت پرواز می‌کند

محمد معتمدی در شب بهاری پایتخت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و آثاری از جمله "پرواز" را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محمد معتمدی خواننده جوان موسیقی ایرانی در جدیدترین تجربه اجرای صحنه‌ای خود، با طرفدارانش در تهران دیدار می‌کند.

معتمدی دراین کنسرت آثاری از جمله "کویر" و "پرواز" را اجرا می‌کند. خواننده تیتراژ سریال "از یاد رفته" همچنین روی اشعار شاعران معاصر و کهن ایران زمین نیز آوازهایی را به صورت بداهه می‌خواند.

محمد معتمدی

معتمدی در اسفند ماه سال گذشته نیز با تور کنسرت‌های آلبوم "کویر" در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه رفت و با طرفدارانش دیدار کرد.

این خواننده جوان عرصه موسیقی درکنسرت پیش روی خود، قطعه‌هایی همچون " کویر" ، " شکنم ساغر" ، " مرده شوم" ، " پرواز" ، " امید جانم" ، " به نگاهم بنگر" ، " ای ا یران ای مرز پرگهر" ، " رفته زدل" و " ساز و آواز" را روی صحنه می‌برد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های کنسرت محمد معتمدی، به خواندن قطعه "ای ایران ای مرز پرگوهر" اختصاص دارد که حس ایرانی بودن و ملی گرایی را بیش از پیش در حاضران زنده می‌کند به گونه‌‌ای که مخاطبان هنگام اجرای این اثر، به صورت ایستاده هنرنمایی هنرمندان رامشاهده می‌کنند.

محمد معتمدی

میانگین سنی اعضای گروه معتمدی نسبت به نوازنده‌های سایر گروه‌ها کمتر است به گونه‌ای که یک جوان 20 ساله رهبر ارکستراین هنرمند است.

محمد معتمدی

امیر مهدی مقدم به عنوان نوازنده عود و تنظیم کننده قطعه‌ها مسیح مردیها به عنوان نوازنده ویلنسل ، ‌احمد محمودیان به عنوان نوازنده دودوک و کلارینت ، داوود اسلفی به عنوان نوازنده پیانو و پویان جمشیدی به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای اعضای گروه محمد معتمدی را تشکیل می‌دهند.

محمد معتمدی 10 و 20 اردیبهشت ساعت 18:00 و 21:30 در تالار وحدت با علاقمندانش دیدار می‌کند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر