پیش بازی چلسی - نیوکاسل

دو تیم چلسی و نیوکاسل، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در حال حاضر با کسب 44 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را تجربه می‌کند. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. با این حال، ساری به دنبال کسب نتایج بهتر در لیگ برتر و تثبیت و بهبود جایگاه تیمش است. با شکست هفته گذشته مقابل تاتنهام در نیمه نهایی جام اتحادیه، چلسی نیم نگاهی نیز به بازی برگشت خواهد داشت و باید دید ساری چه برنامه ای برای این بازی خواهد چید.

 

 

 

 

در آن سو، نیوکاسل شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها با 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند و در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی به دست آورده اند. در حقیقت شاگردان بنیتس تا به اینجا فصل تنها 4 پیروزی کسب کرده اند و روند خوبی را طی نکرده اند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای چلسی، 1 تساوی و 1 پیروزی برای نیوکاسل به دست آمده است. آندریاس کریستنسن و روبن لوفتوس چیک غایبان چلسی برای این بازی هستند و حضور درینک واتر و آلوارو موراتا مشخص نیست. در آن سو کارل دارلو غایب خواهد بود و حضور فدریکو فرناندس، جونجو شلوی، محمد دیامه و پل دامت هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر