ماهان شبکه ایرانیان

پیش بازی رئال بتیس - رئال مادرید

رئال مادرید امروز مهمان رئال بتیس در ورزشگاه بنیتو ویامارین خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری با 30 امتیاز در رده پنجم جدول لالیگا قرار گرفته اند و 10 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارند. تساوی و شکست در دو دیدار اخیر لالیگا، اختلاف این تیم را از 5 امتیاز به 10 امتیاز رسانده و کار سپیدپوشان را برای جبران اختلاف تقریبا غیرممکن کرده است. آنها شروع خوبی در سال 2019 نداشتند و در اولین دیدار مقابل ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شدند و سپس در دیدار خانگی مقابل رئال سوسیداد، متحمل شکست 2-0 شدند.سپیدپوشان سرانجام در کوپا دل ری توانستند با غلبه بر لگانس، اولین پیروزی خود در سال 2019 را کسب کنند و حالا امیدوارند که در این دیدار، اولین پیروزی در لالیگا را به دست آورند.

 

 

 

 

در آن سو رئال بتیس با 26 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته و در بازی های اخیر خود در لالیگا، فرمی مشابه رئال را به ثبت رسانده است.  بتیس همواره از جمله تیم هایی بوده که توانسته رئال را دچار دردسر کند و باید دید در دیدار امروز چه عملکردی خواهند داشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای رئال مادرید، 1 تساوی و 1 پیروزی برای بتیس به دست آمده است. سولاری از همراهی مارکوس یورنته، گرت بیل، تونی کروس و تیبو کورتوا به علت مصدومیت و لوکاس واسکز به علت اخراج در دیدار قبلی، محروم است و حضور ماریانو و مارکو آسنسیو هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز سیدنی به علت مصدومیت غایب خواهد بود و تاکاشی اینوی به علت حضور در جام ملت های آسیا در فهرست این تیم قرار نگرفته است.

 

ترکیب احتمالی:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان