در غیاب بیل، آسنسیو، لوکاس و وینیسیوس

مصائب امشب رئال در خط حمله؛ کریم و چهار مدافع!

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال، امشب برای انتخاب مهاجمان خود مقابل بتیس، کار دشواری پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال با بحران غایبان پرشمار در خط حمله روبرو است. آسنسیو و بیل مصدومند و لوکاس نیز به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل سوسیداد، بازی امشب را از دست داده است. وینیسیوس نیز به دلیل سرماخوردگی شدید، دو جلسه تمرینی اخیر رئال را از دست داده و هرچند در فهرست 20 نفره حضور دارد؛ ولی احتمال حضور او در ترکیب اصلی پایین است.

به این ترتیب سولاری تنها بنزما را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد؛ ضمن اینکه از کریستو، مهاجم تیم دوم رئال نیز برای این بازی دعوت کرده است.

رئال در شرایطی از کمبود مهاجم رنج می برد که در پست مدافع کناری، 4 بازیکن را در اختیار دارد. کارواخال و اودریوسولا در راست و مارسلو و رگیلون نیز در چپ.

سرمربی آرژانتینی اگر قصد استفاده از کریستو را در کنار بنزما نداشته باشد، ممکن است اودریوسولا را به عنوان وینگر راست جلوتر از کارواخال امتحان کند. او با سرعت بالا و خصوصیات خوب دفاعی می تواند جناح راست رئال را بیمه کند و به بنزما نیز در خط حمله یاری برساند. یا اینکه مارسلو را به دلیل خصوصیات تهاجمی بالایش به خط حمله منتقل کند. در این صورت رگیلون در جناح چپ می تواند امنیت دفاعی رئال را به نوعی تضمین کند چرا که مارسلو به خصوص در این فصل در کارهای دفاعی نمایش خوبی از خود نشان نداده است. البته احتمال اینکه اودریوسولا امشب یک خط جلوتر برود بیشتر خواهد بود.

سولاری همچنین می تواند دست به مدافعان کناری خود نزند و  از میان هافبک های رئال یکی را به زوج بنزما در حمله تبدیل کند. در این صورت، سبایوس، براهیم دیاز، والورده و ایسکو شانس این را دارند تا امشب در خط حمله به میدان بروند.

یک روش دیگر استفاده از سه مدافع میانی به صورت همزمان است. راموس واران و ناچو از ابتدا به میدان بروند و سیستم رئال به 3-4-3 تغییر کند. در این صورت کارواخال و رگیلون یک خط جلوتر رفته و در خط میانی حاضر خواهند شد و اودریوسولا و مارسلو نیز به عنوان وینگر تهاجمی، کنار بنزما بازی خواهند کرد. روشی که چندان محتمل به نظر نمی رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان