موبایل تاشوی سامسونگ احتمالا از پیش‌بینی‌های اولیه ضعیف‌تر است

۲۰۱۹ سالی است که در آن شاهد معرفی و عرضه موبایل های تاشوی بسیاری خواهیم بود و گوشی سامسونگ نیز یکی از مورد انتظارترین آن هاست، با این حال به نظر می رسد باتری این دستگاه به مراتب ضعیفتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم.

موبایل تاشوی سامسونگ احتمالا از پیش‌بینی‌های اولیه ضعیف‌تر است

2019 سالی است که در آن شاهد معرفی و عرضه موبایل های تاشوی بسیاری خواهیم بود و گوشی سامسونگ نیز یکی از مورد انتظارترین آن هاست، با این حال به نظر می رسد باتری این دستگاه به مراتب ضعیفتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم.

دو ماه قبل موسسه تحقیقاتی کره‌ای CGS-CIMB Group مدعی شد که ظرفیت باتری گوشی تاشوی سامسونگ یا همان گلکسی اف حدود 6 هزار میلی آمپر خواهد بود. چند روز قبل منبع دیگری هم از تعبیه دو باتری جداگانه با ظرفیت های 3100 میلی آمپرساعتی خبر داده بود.گلکسی اف

حالا اما منبع جدیدی تاکید کرده این دستگاه از دو باتری جداگانه با ظرفیت های 2200 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و در نتیجه ظرفیت کلی از 4400 میلی آمپر ساعت بیشتر نمی شود. در مقایسه با گوشی های معمول این حجم باتری مطلوب است اما با در نظر گرفتن سایز 7.3 اینچی گلکسی اف ممکن است کاربر با مشکل شارژ مواجه شود.

از دیگر ویژگی های مورد انتظار گلکسی اف باید به چیپست اگزینوس 9820 برای بازارهای بین المللی و اسنپدراگون 855 برای آمریکا ، رم 8 تا 12 گیگابایتی، حافظه داخلی با ظرفیت های 512 گیگابایت تا یک ترابایتی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

سامسونگ پیش از این رونمایی های کجدار و مریزی از این موبایل داشته و افراد خاصی هم در CES 2019 شانس مشاهده آن از نزدیک را داشتند؛ با این وجود انتظار می رود که اول اسفندماه و در کنار سری گلکسی اس 10 شاهد معرفی کامل آن باشیم.

قیمت گلکسی اف نیز در حدود 1800 دلار تخمین زده شده که 65 درصد آن سود ناخالص کمپانی کره ای است. بر اساس گمانه زنی های فعلی این دستگاه در نیمه دوم سال 2019 و به صورت محدود در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان