پس از ماهها اشتراکگذاری عمومی جهت طراحی مجدد لوگو، موزیلا انتخاب نهایی را در لیست کوتاهی از 7 فینالیست خود مشخص کرد. این 7 فینالیست از گزینههای ساده گرفته تا لوگوهای پیچیده را شامل میشدند که در نهایت سادهترین و البته محتملترین گزینه انتخاب شد.
فینالیستها:
لوگوی نهایی:
لوگوی جدید با تغییر بخش «ill» به «//:»، به ریشه و عملکرد مبتنی بر اینترنت خود اشاره دارد . همچنین فونت آن نیز نسبت به نسخهای که در آگوست رونمایی شده بود، بهبود یافته است. این لوگوی نوشتاری اکنون با فونت اصلی شرکت آراسته شده است و میتوان ادعا کرد که طراحی ساده و زیبایی دارد.
نسخهی آگوست:
برخی معتقدند نسخهی دوم این لوگو نمونهای بهتر و در نوع خود قابل توجه است.
نسخهی دوم:
مدیر بخش خلاقیت موزیلا، تیم ماری میگوید:
اشاره به علامت URL در لوگوی جدید دربرگیرندهی این است که قلب موزیلا همان اینترنت است.
موزیلا همچنین از انتخاب یک لوگوی تصویری چشمپوشی کرده است و به جای آن از افراد خلاق درخواست کرده تا به گسترش برندینگ این لوگو در بخشهای مختلف هرچه بیشتر کمک کنند.
پس از گذشت 7 ماه تعامل و اشتراکگذاری ایدهها بالاخره لوگوی موزیلا انتخاب شد.
نظر شما در خصوص طراحی این لوگو چیست؟