رئیس کل دادگستری استان مازندران:

جاعلین پروانه‌های ساختمان در فریدونکنار دستگیر شدند

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد گفت: با توجه به گزارش مراجع اطلاعاتی شهرستان، ۹ نفر از متهمینی که به اتهام مشارکت در صدور پروانه‌های ساختمانی در اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی و تحصیل مال از طریق نامشروع اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

جاعلین پروانه‌های ساختمان در فریدونکنار دستگیر شدندبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: با توجه به گزارش مراجع اطلاعاتی شهرستان، 9 نفر از متهمینی که به اتهام مشارکت در صدور پروانه‌های ساختمانی در اراضی زراعی و خارج از بافت روستایی و تحصیل مال از طریق نامشروع اقدام می‌کردند، شناسائی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمین فوق الذکر که رئیس قسمت عمرانی و کارمند فرمانداری، دو نفر دهیار و نیز رئیس و کانون نظام فنی روستایی و 3 تن از کارشناسان بعنوان مهندس ناظر هستند، طی هفته اخیر دستگیر و با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد همچنین از دستگیری یکی از اشرار باسابقه منطقه فریدونکنار خبر داد.

این مقام قضایی اظهار کرد: حسب گزارش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان این شرور با سابقه درمنطقه فریدونکنار دستگیر و به اتهام نگهداری یک قبضه سلاح جنگی و حمل و نگهداری هشصد گرم مواد مخدر تریاک و نیز نگهداری 110 لیتر مشروبات الکلی با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد خاطرنشان کرد: نامبرده در امر قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر بصورت شبکه‌ای و باندی فعالیت داشته و در این پرونده متهم جهت ادامه تحقیقات و شناسائی مرتبطین و عوامل احتمالی در قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر به اداره اطلاعات و پلیس مواد مخدر معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر