معاون برنامه‌ریزی سازمان زیباسازی شهرداری تهران:

۱۰۰ عکس برگزیده شهروندان بر روی بیلبورد‌های شهری نصب می‌شوند

فتحی با بیان اینکه از میان ۶ هزار و ۵۰۰ اثر ارسالی به جشنواره زیبان، ۱۰۰ اثر به نمایش گذاشته می‌شوند و ۱۰ اثر نیز جایزه می‌گیرند.

100 عکس برگزیده شهروندان بر روی بیلبورد‌های شهری نصب می‌شوند

100 عکس برگزیده شهروندان بر روی بیلبورد‌های شهری نصب می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز فتحی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران در نشست خبری که امروز (دوشنبه 24 دی ماه) به منظور ارائه وضعیت برگزاری جشنواره زیبان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف اکرام از زیبایی‌های خلق شده توسط همشهریان تهرانی برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه در این جشنواره 100 عکس پذیرفته شده از سوی هیأت داوران که توسط شهروندان ثبت شده بودند، در بیلبوردهای شهری اکران خواهد شد، تصریح کرد: تمامی  آثار تا 15 آذر دریافت شد و در ارزیابی‌هایی که انجام شد، 50 درصد عکس‌ها حرفه‌ای و بقیه غیرحرفه‌ای و از طریق موبایل بودند.

وی با تأکید بر اینکه برای ما تفاوتی بین عکس‌های حرفه‌ای و عکس‌هایی که با موبایل ثبت شده‌اند، وجود ندارد، افزود: کیفیت فنی و محتوایی عکس‌ها برای ما حائز اهمیت بود و در یادآوری‌ها این موضوع به عنوان شاخص اصلی ما مورد توجه بود.

فتحی حذف زوائد شهری را یکی از محورهای برگزاری این جشنواره برشمرد و تأکید کرد: ساماندهی خیابان انقلاب و پهنه رودکی در این راستا انجام شده و این مسابقه هم برای آشنایی بیشتر مردم با زیبایی‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه فرآیند دریافت عکس‌ها را در روزنامه‌های کثیرالانتشار و نشریه چلچراغ اعلام کردیم، ادامه داد: عکس‌های انتخاب شده 15 تا 25 اسفند بر روی بیلبوردهای شهری نصب خواهند شد.

وی با بیان  اینکه نتایج داوری این جشنواره 24 بهمن اعلام می‌شود، افزود: داوران ما از میان 6 هزار و 500 اثری که توسط یک هزار و 200 نفر به این جشنواره ارسال شده بودند، کار داوری را تا 18 دی ماه رساندند و در 19 دی ماه صد اثر برگزیده را انتخاب کردند که از میان آن‌ها 10 اثر به عنوان آثار برگزیده جایزه دریافت خواهند کرد.

همچنین فریدون عموزاده داور مسابقه عکاسی اظهار کرد: بسیاری از عکس‌هایی که به جشنواره ارسال شد شامل پنجره‌ها، دریچه‌ها، سیما و منظر شهری، کوچه‌ها، نماها و معماری و نورپردازی‌های سطح شهر بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان