در گفت‌وگو با میزان مطرح شد

جزئیات تازه از سانحه هواپیمای ۷۰۷ در فرودگاه فتح البرز

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز جزئیات دیگری از بررسی سانحه هواپیمای ۷۰۷ را اعلام کرد و گفت: با دستور بازپرس پرونده، جعبه سیاه هواپیما در اختیار گروه فنی نهاجا که در محل حاضر بودند، قرار گرفته است و نتایج بررسی آن ظرف مدت معینی به بازپرس پرونده اعلام خواهد شد.

جزئیات تازه از سانحه هواپیمای 707 در فرودگاه فتح البرز/ جعبه سیاه در اختیار گروه فنی نهاجا قرار گرفت/ دستور بررسی هویت اجساد غیرقابل شناسایی از طریق آزمایش DNA صادر شدفرج ا... افشار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تسلیت این حادثه به بازماندگان، مردم شریف ایران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی گفت: با حضور گروه اعزامی دادسرای نظامی در محل، دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بررسی هویت دقیق تعدادی از جانباختگان که اجسادشان قابل شناسایی نبود، از طریق آزمایش DNA صادر شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز گفت: متأسفانه در این سانحه 15 نفر از سرنشینان هواپیما جان باختند و مهندس پرواز خوشبختانه جان سالم بدر برده و در بیمارستان بستری است.

وی با اشاره به کشف جعبه سیاه هواپیما گفت: با دستور بازپرس پرونده، جعبه سیاه هواپیما در اختیار گروه فنی نهاجا که در محل حاضر بودند، قرار گرفته است و نتایج بررسی آن ظرف مدت معینی به بازپرس پرونده اعلام خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین از دستور دادسرای نظامی برای شناسایی صاحبان خانه‌های تخریب شده و امحاء لاشه‌های گوشت باقیمانده خبر داد.

افشار ضمن ابراز تأسف مجدد از بروز این سانحه گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قبل از اعلام نظر کارشناسان سوانح هوایی درباره علت وقوع این سانحه، در حیطه وظایف خود بزودی مسائل مطرح شده درباره موقعیت فرودگاه‌های فتح و پیام و مشکلات فنی موجود را در جلسه شورای تأمین استان پیگیری خواهد کرد به خصوص که فرودگاه پیام از شهریور ماه سال جاری وارد چرخه جابجایی مسافر شده است.

به گزارش خبرگزاری میزان، صبح امروز یک فروند هواپیمای بوئینگ 707 حامل گوشت در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد.

در همین زمینه: سقوط هواپیمای بوئینگ 707 در کرج

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان