حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در گنبد کاووس

خبرگزاری مهر:حسن روحانی رئیس جمهور ایران در دومین سفر استانی خود با هیات دولت به گلستان صبح دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله وارد استان شد تا در نخستین برنامه خود در گنبد کاووس در جمع مردم شرق گلستان سخنرانی کند.

سخنرانی رئیس جمهور قرار بود راس ساعت 9 صبح در استادیوم تختی شهرستان گنبد کاووس آغاز شود و مردم شرق استان برای حضور در این برنامه از ساعت‌ها قبل در استادیوم تختی حضور یافتند.

حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در گنبد کاووس

 

گرچه ساعت 9 صبح تنها بخش کوچکی از ورزشگاه پر شده بود، اما پیش از حضور روحانی در محل سخنرانی کم کم به جمعیت افزوده شد و حدود 10 هزار نفر در این برنامه حضور یافته بودند.

تاخیر دو ساعته رئیس جمهور باعث شد تقریبا ورزشگاه پر شود و اقشار مختلف در مراسم سخنرانی حضور یابند.

حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در گنبد کاووس

خانواده‌های شهدا، دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان و ... از جمله اقشار حاضر در برنامه سخنرانی رئیس جمهور بودند و با در دست داشتن پلاکارد‌ها و سر دادن شعار‌های مختلف به روحانی خوش آمد گفتند.

هوای ابری باعث نگرانی‌هایی درباره حضور روحانی و نشستن پرواز او به فرودگاه کلاله ایجاد کرده بود، اما خوش بختانه ابر‌های شرق گلستان بارانی نشدند و هوای خوب و مطبوع شهرستان گنبد کاووس شور و حال خاصی به این برنامه بخشیده بود؛ البته مشکل خاصی هم برای سخنرانی رئیس جمهور پیش نیامد.

در خلال سخنرانی رئیس جمهور گروهی از مردم شعار گرانی گرانی سر می‌دادند که این شعار با بی توجهی روحانی همراه بود و وی به سخنرانی خود ادامه داد.

حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در گنبد کاووس

مردم هنگام سخنرانی آیت الله نورمفیدی درباره گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی با صدای بلند فریاد می‌کشیدند و به نشانه تایید این مشکلات به ورزشگاه شور می‌دادند.

در ورزشگاه مردمی حضور داشتند که با پلاکارد‌هایی نسبت به وعده‌های عمل نشده روحانی در سفر قبلی مانند راه آهن و منطقه آزاد اینچه برون گلایه داشتند.

حاشیه‌های سخنرانی رئیس جمهور در گنبد کاووس

همچنین عده‌ای نسبت به برخورد تیم‌های حفاظت مردم که مانع از آوردن موبایل یا پاوربانک می‌شدند گله داشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان