نصرتی: با طارمی و سردار باید به قهرمانی امیدوار بود

مدافع سابق تیم ملی که این روزها در آستانه حضور در حرفه جدید خود به عنوان مربی است، مدعی شد که تیم ملی با چنین خط هجومی زهرداری قادر به شکل دادن اتفاقات بزرگی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس با تمجید از عملکرد مهدی طارمی و سردار آزمون، این دو مهاجم را مهره کلیدی تیم ملی دانست که قادرند با شم بالای گلزنی خود به تیم ایران برای دستیابی به افتخار در جام ملت‌ها کمک کنند.


نصرتی در خصوص عملکرد تیم ملی در دو بازی ابتدایی و کسب شش امتیاز از دیدار با یمن و ویتنام گفت: تیم ملی ایران توانسته آن چیزی که توقع بوده را انجام بدهد و با ارائه بازی‌های خوب دو برد متوالی را کسب کند. درست است که تیم‌های مقابل آنچنان قدرتمند نبوده‌اند اما تیم ما هم عالی کار کرده و غافلگیر نشده است. شما مشاهده کردید که برخی تیم‌های بزرگ در مقابل تیم‌های کوچک غافلگیر شدند اما ایران توانست خوب بازی کند و تیم‌های مقابل نتوانستند برای ما خطری ایجاد کنند.تیم ما از نظر فنی عملکرد خوبی داشت و تنوع تاکتیکی خوبی را شاهد بودیم که این می‌تواند در ادامه به ما کمک کند.


وی در ادامه با تمجید از عملکرد تیم کارلوس کی‌روش طی سالیان اخیر در آسیا گفت: تیم ایران حدود هشت سال است که در رنکینگ فیفا اول آسیا است و باید هم به همین شکل کار کند و نشان دهد که این اول آسیا بودن حق ایران است.


محمد نصرتی در خصوص عملکرد دو مهاجم برتر تیم ملی در ترکیب ایران گفت: چیزی که شاهد بودیم این بود که طارمی در بازی اول دو گل زد و تعویض شد همچنین آزمون هم مقابل ویتنام دو گل زد و تعویض شد. این کار علت دارد و آن هم این است که کی‌روش می‌خواهد عطش گلزنی را در بازیکنان نگه دارد که کاری بسیار حرفه‌ای است. مهاجمان در کل عالی کار کرده‌اند و چیزی دیگری هم از آن‌ها انتظار نمی‌رفت چرا که مهاجم تیم اول آسیا باید هم همینقدر زهردار و خطرناک باشد.


مدافع سابق تیم ملی درباره شانس تصاحب عنوان قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گفت: من اکثر بازی‌ها را تماشا کرده‌ام و اعتقاد دارم تیم ملی ایران یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم‌ها است و شانس اول قهرمانی است. اگر غیر از این توقعی از تیم ایران داشته باشیم به نوعی توهین به بازیکنان و کادرفنی است. من امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و در نهایت قهرمان آسیا شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر