انواع کیف زنانه و کاربرد آن

انواع کیف زنانه که در طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارند خانمها را حسابی گیج و سر در گم میکند و شاید این سوال مشترک بسیاری از زنان باشد کدام کیف را کجا استفاده کنم و برای کجا بخرم

انواع کیف زنانه و کاربرد آن

 انواع کیف زنانه انواع کیف زنانه و کاربرد آن موجود در بازار خانم ها را گیج می کند و  انواع کیف زنانه و کاربرد آنآنها از خود می پرسند که هریک از انواع کیف زنانه کجا کاربرد دارد در این مطلب با کاربرد انواع کیف زنانه آشنا شوید انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کیف مچی

شکل ظاهری :سایز این مدل کیف کوچیکه و در یک سمت آن دسته کوتاهی قرار داره, این دسته سایزش به اندازه ای هست که دور مچ قرار می گیره , برای همین بهش میگن کیف مچی. در ضمن این مدل کیف به قدری سبک است که سنگینی آن مچ دست را خسته نمی کند.

داخل آن تنها وسایل ضروری جا می گیره و همچنین به جای کیف لوازم آرایش نیز استفاده میشه.انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کاربرد:برای رستوران و مهمانی های شبانه.انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کیف نامه ای

شکل ظاهری:کیفی مسطح و چهار گوش که با یک رویه مثلثی شکل بسته میشه و دسته ای نداره، مخصوص حمل وسایل ضروری.انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کاربرد:مناسب برای مراسم رسمی.انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کیف دستی

شکل ظاهری:دارای چهار گوش و فاقد هیچ گونه بندی. تنها وسایل ضروری رو در خوش جا میده .انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کاربرد:مناسب برای مهمانی ها و مراسم رسمی.انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کیف فستیوال

شکل ظاهری:این مدل کیف فرم کامل شده کیف دستیه با این تفاوت که دارای بند بلندی می باشد و این مدل بند ها برای این طراحی شده اند که ترجیحاً انواع کیف زنانه و کاربرد آن روی شونه هایمان به صورت کج انواع کیف زنانه و کاربرد آن قرار بگیرند.

کاربرد:همانطور که از اسمش پیداست (فستیوال به معنای جشنواره) این مدل کیف برای تمام جاهایی که قراره آزادانه به گردش بپردازیم انواع کیف زنانه و کاربرد آن مناسبه چونکه نمی خواهیم کیف دست و پاگیرمون باشه.

کیف بولینگ

شکل ظاهری:این مدل کیف ها از روی کیف های مخصوص ورزش بولینگ الهام گرفته شده اند. کیف های بولینگ وظیفه حمل توپ های بولینگ رو به عهدا دارند ، برای همین شکل چمدان مانندی دارند. این کیف ها دارای دو دسته نسبتاً کوتاه و یک دسته بلند در داخل کیف هستند.

کاربرد:بسته به سایزشون مناسب برای استفاده در طول روز و گردش های اطراف شهر.انواع کیف زنانه و کاربرد آن

کیف دکتری

شکل ظاهری:دارای دو دسته کوتاه و گوشه های دایره ای شکل که در داخلش جیب و تقسیم بندی داره. دهنه کیف جوری طراحی شده که به راحتی نمی توان به وسایل داخل آن دسترسی داشت. همانطور که از اسمش پیداست در ابتدا کیفی بوده که برای دکترها طراحی شده تا وسایل و داروهای خود را با آن حمل کنند.

کاربرد:دارای ظاهری کلاسیک و رسمی ، مناسب برای محل کار.

 کیف تت یا کیف خرید

شکل ظاهری:این کیف در بین خانم هایی که دائم در رفت و آمد هستند محبوبه و کاربرد زیادی داره, وحتی به نام کیف خرید نیز مشهوره.

در سایز های متوسط و بزرگ ، دارای دو دسته کوتاه یا بلند می باشد و بعضی از این مدل کیف ها دکمه یا زیپی برای بسته شدن ندارند.

کاربرد:این مدل کیف ها برای خرید های روزانه از سوپر مارکت و امثال آن مفید هستند چون به راحتی وسایل مختلفی رو در خودشون جا میدن.

 کیف هوبو

شکل ظاهری:ظاهری بزرگ و حلالی شکل با فرمی خمیده و تنها یک دهنه برای باز شدن داره و دارای دسته ای برای قرار گیری روی شانه ها.

 انواع کیف زنانه و کاربرد آنمعمولاً تمام برند های معروف از این مدل کیف در لیست محصولاتشون پیدا میشه. راحت بر شونه ها میشینه, حملش هم خیلی راحته .خوبیه این کیف اینه که می تونیم هر چیزی که دلمون می خواد رو داخلش جا بدیم.

کاربرد:در تمام مکان های غیر رسمی کاربرد داره.

کیف ساحل

شکل ظاهری:کیف های بزرگی که معمولاً انواع کیف زنانه و کاربرد آن طول بلند تری نسبت به عرض دارن, همچنین گوشه های گرد و یک بند برای شانه ها.

کیف های رنگارنگی از جنس حصیر , بوریا و کنف.

کاربرد:درسته که اسمشون کیف ساحله اما استفادشون تنها به لب ساحل ختم نمیشه بلکه برای پیکنیک و خرید روزانه نیز مناسب هستند. و حتی مدل های اسپرت تر آن نیز برای باشگاه های ورزشی استفاده میشه.

کیف ستچل

شکل ظاهری:کیفی در سایز ها و اشکال مختلف که تا حدی عریضه , ممکنه یک یا دو بند بلند به همراه یک بند کوچک داشته باشه به صورتی که هم بشه روی یک شونه انداخت و هم کج. جیب ها و تقسیم بندیاش کاملاً با سازماندهی درست شده. برای خانم هایی که دوست دارند کیف انواع کیف زنانه و کاربرد آن زیبا و رسمی و در عین حال جاداری داشته باشند مناسبه.

کاربرد:این کیف غیر رسمی محسوب میشه اما در مکان های نیمه رسمی مثل رستوران ها نیز کاربرد داره.

کیف مسنجر

شکل ظاهری:مسنجر یا به زبان پارسی پیام رسان . معمولاٌ مستطیلی شکله، داخلش بخش هایی تفکیک شده داره ، و یک دسته بلند برای اینکه رو شانه به صورت کج قرار بگیره. به این علت این نام رو به خودش اختصاص داده که برای نامه رسان ها که با دوچرخه یا موتور نامه ها را جابه جا می کنند بسیار راحته.

کاربرد:مناسب برای کسایی که می خوان تعدادی کتاب با خودشون حمل کنن و از کوله پشتی خوششون نمیاد.

کیف دافل

شکل ظاهری:استوانه کشیده ای که دهنش با زیپ بازو بسته میشه ، دارای یک عدد دسته بلند برای شانه یا دو عدد دسته کوتاه برای دست گرفتن. این کیف بیش از هر کیف دیگه ای می تونه در خودش وسایل جا بده.

اسمش از روی اسم شهری در بلژیک گرفته شده, بدلیل اینکه اولین بار در این شهر پارچه های ضخیمی را برای ساخت این کیف درست کردند.

کاربرد:انواع کیف زنانه و کاربرد آنمناسب برای باشگاه های ورزشی و گردش های خارج از شهر.

در اینجا ما سعی کردیم تمام مدل های اصلی کیف رو معرفی کنیم , البته ممکنه در بازار کیف هایی با مدل های مختلف دیگری نیز به چشممون بخورند که میشه گفت تلفیقی از کیف هایی هستند که در بالا به شما معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید:

قانونی که حتما باید هنگام خرید کفش رعایت کنید

8 قانون ست کردن کیف و کفش برای خانم‌های خوش سلیقه

هر رنگ کفش را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟

6 نکته برای پوشیدن کفش پاشنه بلند بدون درد و ناراحتی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان