ماهان شبکه ایرانیان

پچ پچه های ستاره های نیمکت

فردا نوبت به جهانبخش و کریم می رسد؟

در آخرین مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران در شرایطی که صعودش به مرحله بعدی قطعی شده، برابر عراق قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی‌روش با نمایشی موفق طی دو دیدار ابتدایی برابر یمن و ویتنام اکنون صعود خود را به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا قطعی کرده‌اند و برای جدال صدرنشینی فردا مقابل عراق قرار خواهند گرفت. با توجه به تغییراتی که کارلوس کی‌روش طی دو دیدار اخیر در ترکیب تیمش صورت داده، اکنون شاید انتظار دور از تصوری نباشد که ترکیب تیم ملی در دیدار مقابل عراق نیز بار دیگر با تغییر مواجه باشد.


مهمترین تغییری که می‌توان انتظار داشت به حضور علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد مربوط است. دو بازیکنی که در این فصل راهی لیگ انگلیس شدند و در برایتون و ناتینگهام فارست حضور دارند. جهانبخش که دو بازی ابتدایی جام را به دلیل مصدومیت از دست داده، اکنون قادر به همراهی تیم است و در تمرینات گروهی این هفته نیز حاضر بوده است. کریم انصاری‌فرد نیز با پیراهن شماره 10 تیم ملی برای نمایش موفق و گلزنی بی تابی می‌کند و باید دید در این دیدار فرصت حضور به آنها خواهد رسید یا کی‌روش آنها را در مراحل بعدی به کار خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان