حمله وحشیانه سگ‌ها به یک کودک در لواسان/صاحبان سگ: هیچ کاری نمی‌توانید بکنید!/حاوی تصاویر دردناک

عطیه همتی خبرنگار فارس با انتشار این عکس نوشته است: بچه‌های یک کله‌گنده در#لواسان سگهای هارشان را توی پارک ول داده‌اند.2سگ دست و پای دختربچه 10 ساله را پاره کرده‌. پدرش امروز میگفت: چون شکایت کردم کله گنده گفت برو ببین قانونت چکاری برات میکند.

حمله وحشیانه سگ‌ها به یک کودک در لواسان/صاحبان سگ: هیچ کاری نمی‌توانید بکنید!

یکی دیگر از کاربران نیز نوشته است: قربانی یکی از فامیل های ما هست. خانوادگی رفته بودن پارک عمومی ساحلی لواسان. داشتن می چرخیدن که این گروه با دوتا سگ بولداگ و جرمن شپرد آزاد میان سمت اینها. بچه از سگ ها می ترسه میره بچسبه به مادرش که سگ ها حمله می کنن بهش و شدت جراحات هم مشخصه تو عکس. اما اما شدت جراحات روحی و وضعیت بچه بی گناه قابل توصیف نیست. بعد از حمله پدر بچه برای نجات سعی در جدا کردن سگ ها می کنه و با دست به سگ ها ضربه میزنه که با واکنش صاحب سگ و داد زدنش مواجه میشه که چرا سگ رو داری می زنی صاحب سگ شروع به کشیدن سگ ها می کنه که باعث کشیده شدن صورت بچه رو زمین و جراحت صورتش هم میشه. خلاصه بعد از جدا شدن سگ ها سعی در فرار داشتن که پلیس سر می رسه و بازداشت میشن. ببینید چقدر ماجرا طول کشیده که پلیس سر میرسه! صاحب سگ با وثیقه 30 میلیونی آزاد میشه پدر بچه پیگیری زیادی می کنه ولی متاسفانه بی نتیجه حتی دادستان میگه قانون خاصی برای مجازات این اقدام خطرناک و وحشیانه وجود نداره. پدر صاحب سگ ها هم که ظاهرا قدرتمنده با وقاحت تمام بعد از پیگیری های پدر بچه میگه من می خواستم هزینه درمانتون رو بدم اما حالا که شکایت کردی هیچ کاری برایت نمی کنم.

الان بچه و پدر ومادرش در شرایط روحی خیلی بدی به سر می برن. چرا ما قانونی درستی برای نگهداری سگ نداریم و چرا قانونی برای حمایت از امثال این خانواده و جلوگیری از مشکلات مشابه که ممکنه برای هر کدوم از ما اتفاق بیفته نداریم؟ توضیح اینکه نژاد یکی از سگ ها پیتبول بوده

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر