ماهان شبکه ایرانیان

شورای مشورت انگلیسی در تمرین تیم ملی (عکس)

دو ستاره نیمکت نشین تیم ملی ایران این روزها تمرینات خوبی را زیر نظر کی‌روش پشت سر می‌گذارند و مترصد حضور در ترکیب اصلی و جلب اعتماد آقای سرمربی هستند.

به گزارش "ورزش سه" بی شک قبل از شروع جام ملت‌ها اگر می‌خواستیم از دو بازیکن ثابت کی‌روش در مسابقات نام ببریم، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد را جزو لیست اصلی قرار می‌دادیم. دو بازیکنی که یکی در لیگ جزیره و دیگری در چمپیون شیپ بازی می‌کنند و جزو ستاره‌های ایران لقب گرفته‌اند.

اما سرنوشت این دو بازیکن کاملا برعکس شد. جهانبخش با مصدومیتی که در برایتون برایش به وجود آمد 2 ماه را دور از میادین سپری کرد. به طوریکه که دو مسابقه اول جام را تا به اینجا از دست داده و احتمالا مقابل عراق هم بازی نکند و آماده مرحله حذفی شود. اما یکی از کاپیتان‌های ما در جام جهانی هم اسیر تغییر تاکتیک کی‌روش شد و بر روی نیمکت ذخیره قرار گرفت. سرمربی پرتغالی تیم ملی که در این مسابقات جانب احتیاط را رها کرده و ترکیب هجومی‌تری نسبت به قبل انتخاب می‌کند بیشتر به دنبال ایجاد برتری مالکیتی و به گردش درآوردن توپ در همه جای زمین است. تاکتیکی که با توجه به ترکیب منتخب یازده نفره او به خوبی اجرا شده و دو برد مهم را برای ایران در پی داشته است.

در تمرین امروز تیم ملی علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد به مانند روزهای قبل در کنار هم حضور داشتند و آیتم‌های تمرینی را انجام می‌دادند. دو بازیکنی که به احتمال فراوان از مرحله حذفی عصای دست کی‌روش در راه کسب عنوان قهرمانی آسیا بعد از 45 سال خواهند بود.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان