چرا روحانی از مناظره زنده می ترسد؟

شوی تبلیغاتی روحانی را باور کنیم یا دفاع رحمانی فضلی از مناظره های ضبط شده / دفاع وزیر کشور از سانسور مناظرات+فیلم

مردم باید صحبت های وزیر کشور دولت روحانی و توئیت منتسب به حسام الدین آشنا در حمایت از مناظرات ضبطی را باور کنند یا حرف های تبلیغاتی روحانی در حمایت از آزادی بیان را!

شوی تبلیغاتی روحانی را باور کنیم یا دفاع رحمانی فضلی از مناظره های ضبط شده / دفاع وزیر کشور از سانسور مناظرات+فیلم
گروه سیاسی-رجانیوز؛ با قرار گرفتن خبر پخش مناظرات به صورت ضبط شده و سانسور انها به سرعت فضای مجازی و افکار عمومی به این اقدام دولتی ها اعتراض کردند. حسن روحانی بعد از دیدن موج اعتراضات به خصوص اعتراض نامزدهای ریاست جمهوری برای از دست ندادن وجهه خود در صحبت هایی با اجرای یک شوی تبلیغاتی، از این تصمیم انتقاد کرد و خواستار پخش زنده مناظره ها شد!
 


مناظره روحانی.mov ؛ دانلود فیلم

 

به گزارش رجانیوز؛ ماجرا آنجایی جالب میشود که رحمانی فضلی وزیر کشوردولت یازدهم و رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات قبلا در صحبت هایی به دفاع محکم از پخش مناظرات انتخاباتی به صورت سانسور شده وضبطی حمایت کرد ونشان داد که نگاه واقعی دولت به پخش مناظرات کدام است.
 

video_2017-04-22_15-00-37.mov ؛ دانلود فیلم 
فیلم دفاع وزیر کشور از مناظرات ضبطی
 
وزیر کشور در این فیلم ضمن حمایت از مناظرات ضبطی میگوید: «در برنامه‌های زنده هر حرفی که زده شود دیگر قابل مدیریت نیست.»
 
\پیش از این نیز رسانه ها تصویری از توئیت حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی وامنیتی رئیس جمهور منتشر کردند که نشان میداد تیم دولت به طور کامل در پشت پرده مناظرات ضبطی قرار دارد
 
 
 
مردم باید صحبت های وزیر کشور دولت روحانی و توئیت منتسب به حسام الدین آشنا در حمایت از مناظرات ضبطی را باور کنند یا حرف های تبلیغاتی روحانی در حمایت از آزادی بیان را! به نظر میرسد کارنامه به شدت ضعیف دولت حسن روحانی و همچنین توهین هایی که او بارها به منتقدان خود کرده است باعث شده تا دولتی ها از پخش زنده مناظرات احساس خطر کنند و ترجیح دهند با سانسور چهره ای غیر واقعی از دولت و منتقدان خود نشان دهد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان