بهترین تور آنتالیا نوروز ۹۸

تعطیلات نوروز بهترین زمان برای کنار هم بودن هاست. با سفر کردن این لحظات را می توانید به خوشی بگذرانید

تعطیلات نوروز بهترین زمان برای کنار هم بودن هاست. با سفر کردن این لحظات را می توانید به خوشی بگذرانید. علاقه مندان به سفر های خارجی به خوبی می دانند که برای آنکه تعطیلات نوروز 98 را بخواهند در کشور های همسایه یا اروپایی سپری کنند، باید از الان به فکر تهیه بلیط و رزو جا باشند. در زمان های اوج ترافیک تور ها تهیه بلیط از بهترین تورها کار دشواری است. اگر به دنبال تور نوروز، تور استانبول و تورهای گردشگری دیگر هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
به هنگام سفر باید دقت کنید که توری که انتخاب کرده اید، آیا می تواند سفری خوش برایتان به ارمغان بیاورد یا خیر؟ در زیر برخی از نکات مهمی که در کیفیت تور تاثیر گذار است را شرح می دهیم.

خدمات تور گردشگری به ترکیه
تمام آژانس های مسافرتی باید خدمات تور مانند اخذ بلیط و ویزا،رزرو هتل،برنامه سفر،راهنمای تور،بیمه مسافرتی و ترانسفر از فرودگاه به هتل و بالعکس،گشت های مشخص شده و سایر خدماتی که با توجه به نوع تور و هزینه ای که مسافر پرداخت می کند باید مشخص شوند. از جمله خدماتی که آژانس های مسافرتی باید داشته باشند، تور های گروهی و انفرادی است.

مدت زمان اقامت
تمامی تورها با توجه به خدماتی که ارائه می دهند هزینه ها را ارزیابی می کنند.مدت زمان اقامت مسافران یکی از عامل هایی که در کیفیت و هزینه تورها مهم است،عموما تورهای آنتالیا بین 3 تا 7 شب ارائه می شوند. خوشبختانه در ایام تعطیل و نوروز تا 10 شب اقامت آنتالیا قابل تمدید است. هر چقدر مدت زمان اقامت بیشتر باشد هزینه تور نیز افزایش پیدا می کند.

مکان اقامت
با توجه به نوع تور انتخابی باید مکان اقامت نیز متفاوت باشد. در تورهای لوکس آنتالیا اصولا اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره ای است که مدت زمان بیشتری را هم مسافر اقامت دارد. در تورهای انفرادی معمولا انتخاب هتل به عهده مسافر است این کار به مسافر اجازه می دهد تا براساس بودجه خود مناسب ترین گزینه را انتخاب کند. تعدد گزینه ها در انتخاب هتل های 3 ستاره تا پنج ستاره در درون شهر یک امتیاز بزرگ برای آژانس های مسافرتی است که می تواند معیار خوبی برای سنجش کیفیت تور باشد.

آژانس گردشگری دلارام سیر
تهران مرکز بیشماری از آژانس های گردشگری است. انتخاب یکی از آن ها برای سفر معمولا کار دشواری است. یکی از با کیفیت ترین آژانس های گردشگری تهران، دلارام سیر است که سابقه طولانی در زمینه تور های مسافرتی به ترکیه، تور آنتالیا و استانبول دارد. در حقیقت از کارگزاران تور ترکیه در ایران است.
آنتالیا به دلیل داشتن سواحل خیره کننده، اماکن تاریخی، طبیعت بکر و کوه های پوشیده از جنگل به عنوان یکی از شهر های دیدنی و جذاب ترکیه شناخته می شود و هر ساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند.
تخصص آژانس گردشگری دلارام سیر در زمینه انواع تور های مسافرتی به ترکیه است. بهترین خدمات سفر به آنتالیا برای مسافران در تورهای گردشگری دلارام سیر وجود دارد. انتخاب دلارام سیر به عنوان بهترین تور آنتالیا نوروز 98 یکی از مناسب ترین گزینه ها برای داشتن تعطیلاتی خوش در کنار عزیزانتان است.

توزیع رسانه ای: شرکت طراحی سایت اینتن
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان