واکنش وزیر صنعت به اعتراض برخی خریداران خودرو

امروز تعدادی از خریداران خودروهای داخلی در اعتراض به افزایش قیمت برخی از خودروها و تاخیر در تحویل آن ها در مقابل وزارت صمت حضور پیدا کرده و اعتراضات خود را به گوش وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت رساندند

امروز تعدادی از خریداران خودروهای داخلی در اعتراض به افزایش قیمت برخی از خودروها و تاخیر در تحویل آن ها در مقابل وزارت صمت حضور پیدا کرده و اعتراضات خود را به گوش وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت رساندند.
رضا رحمانی در واکنش به اعتراضات برخی خریداران خودرو در مقابل این وزارتخانه عنوان کرد که خودروهایی که پیش از این با قیمت قطعی پیش‌فروش شده‌اند، مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شوند.
به نقل از ایسنا، رحمانی در این زمینه توضیح داد که این وزارت خانه در کنار مردم ایستاده و مطالبه‌گر حقوق آن ها از خودروسازان است. در جلسات روزهای اخیر به جد از مدیران دو خودروساز بزرگ خواسته شده که بر اساس قراردادها روند تحویل خودروها تسریع شود. گفته می شود که قراردادهای قطعی مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.
هفته گذشته بود که با صدور مجوز از سوی ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت جدید خودروهای پرتیراژ داخلی اعلام شد.
بنابراین به نظر نمی رسد که علیرغم اعتراضات، تغییری در شرایط بازار خودرو ایجاد شود و ظاهرا خریداران خودروهایی که با قیمت غیر قطعی عرضه شده اند باید به تحویل گرفتن خودروهایشان با قیمت های اعلام شده دلخوش باشند چرا که نرمشی از سوی مسئولان در راستای کاهش قیمت به نرخ های قبلی دیده نمی شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان