چگونه خطوط کف دست را بخوانیم (سلامت، ازدواج، شهرت، پول، سفر)

در مطلبی که هفته گذشته در رابطه با خواندن خطوط کف دست آوردم یاد گرفتیم که چگونه باید خطوط اصلی (قلب، سر، زندگی و سرنوشت) را بخوانیم. امروز در ادامه آن می خواهیم سراغ خطوط دیگر مثل خط ازدواج یا پول برویم.

چگونه خطوط کف دست را بخوانیم (سلامت، ازدواج، شهرت، پول، سفر)

در مطلبی که هفته گذشته در رابطه با خواندن خطوط کف دست آوردم یاد گرفتیم که چگونه باید خطوط اصلی (قلب، سر، زندگی و سرنوشت) را بخوانیم. امروز در ادامه آن می خواهیم سراغ خطوط دیگر مثل خط ازدواج یا پول برویم.

خطوط اصلی دیگر روی کف دست را پیدا کنیم. علاوه بر چهار خط اصلی که در مطلب قبل توضیح داده شد خطوط دیگری هم وجود دارند که باید برای خواند کف دست با آن ها آشنا شویم. آن ها خطوط سلامت، شهرت، ازدواج، پول و سفر هستند.

  • خط سلامت از زیر انگشت کوچک شروع می شود از کف دست عبور می کند و تا قسمت پایه انگشت شست ادامه پیدا می کند.
  • خط شهرت اگر مشخص باشد از قسمت پایین کف دست شروع می شود و تا زیر انگشت حلقه ادامه پیدا می کند و به موازات خط سرنوشت قرار دارد.
  • خط ازدواج خط کوچکی است که درست در زیر انگشت کوچک قرار دارد.
  • خط پول جایگاه های متفاوتی دارد و بسته به جایگاهش تفسیر می شود.
  • خط سفر از قسمت پایه کف دست در نقطه مقابل شست که به آن پاشنه کف دست هم می گویند شروع می شود و به صورت افقی ادامه پیدا می کند.

تفسیر خط سلامت

خط سلامت به سلامت جسمانی مربوط می شود و گاهی اوقات خط سلامت به سختی دیده می شود اما باز هم نقش مهمی در تعیین سلامت جسمی دارد. خط سلامت از زیر انگشت کوچک شروع می شود و تا نقطه شروع انگشت شست ادامه پیدا می کند. گاهی اوقات به خط زندگی ملحق می شود.

نداشتن خط سلامت نشان می دهد فرد مشکلات سلامتی بسیار کمی دارد و یا اصلا هیچ مشکل سلامتی ندارد. اما خط سلامت عمیق نشاندهنده حس شغلی قوی و سخت کوشی برای پول درآوردن است.

خط سلامت موجدار نشان دهنده مشکلات سلامتی بالقوه در اثر استرس و اضطراب است.

خط سلامت شکسته نشان می دهد که ضعف در سلامتی منجر به مشکلاتی در موقعیت شغلی می شود. خطوط ریزی که از روی خط سلامت رد می شوند یعنی فرددر معرض سانحه است. خطوطی که به صورت شاخه شاخه از خط سلامت منشعب شده اند به معنای یک موقعیت خطرناک در سنین بالاست. البته می توان آن را به درمان پزشکی و یا حل یک مشکل شغلی است.

اگر خط سلامت با خط زندگی و سر یک مثلث بوجود بیاورد به مثلث شانس معروف است که هر چه زاویه ها وسیع تر باشد شانس بیشتری می آورد.

تفسیر خط شهرت

اگر خط سرنوشت در کف دست قابل دیدن نباشد نشان می دهد که فرد ترجیح می دهد موفقیت هایش را به نمایش عموم نگذارد. اگر خط شهرت عمیق باشد نشاندهنده رضایت فرد از موقعیت شغلی اش است.

اگر خط شهرت یک خط مستقیم به سمت انگشت انگشتری باشد نشان می دهد که فرد دوست دارد در زمینه هنر شهرت داشته باشد. اگر از خط سر شروع شود و تا خط قلب ادامه پیدا کند نشان دهنده سخت کوشی و موفقیت در سنین بالاست. اگر انتهای خط شهرت به دو شاخه تقسیم شود نشان دهنده این است که ارزش موفقیت ها کمی مشکوک و نامفهوم است.

اگر خط شهرت در زیر انگشتر انگشتری به شکل ستاره یا مثلث باشد نشاندهنده موفقیت در زمینه هنری است. اگر به شکل مربع باشد نشان دهنده یک حامی مهربان است.

تفسیر خط ازدواج

روابط با خط و یا خطوطی که زیر انگشت کوچک قرار دارند تعیین می شود. هر چه خطوط به قسمت پایه انگشت کوچک نزدیک تر باشند این روابط در زندگی دیر بوجود می آیند.

چند خط نشان دهنده چند رابطه است. خطوط صاف و عمیق نشاندهنده ازدواج است. خطوط روی هم افتاده نشان دهنده رابطه عاشقانه است. خطوطی که به هم می رسند اما از هم عبور نمی کنند نشان دهنده بچه دار شدن هستند.

خطوط شاخه شاخه به سمت عقب دست نشان دهنده دوره نامزدی طولانی مدت است. حالت شاخه ای در انتهای خط به سمت کف دست نشاندهنده یک جدایی است.

اگر در انتهای خط ازدواج یک خط آن را کاملا قطع کند نشان دهنده پایان رابطه در اثر مرگ یا طلاق است. اگر این خط بعد از قطع شدن دوباره ادامه پیدا کرده است نشان دهنده بازگشت دوباره بعد از جدایی است.

تفسیر خط پول

این خط مستقیما به پول و ثروت مربوط نمی شود بلکه نشان دهنده مهارت های فرد در ثروتمند شدن و چگونگی به دست آوردن ثروت است.

خطی که از قسمت پایه انگشت شست شروع می شود و تا زیر انگشت اشاره ادامه پیدا می کند و انتهای آن به شکل ستاره باشد نشان دهنده استعداد طبیعی فرد در پول درآوردن است.

اگر خط پول از پایه انگشت شست شروع شود و تا انگشت کوچک ادامه پیدا کند نشان دهنده ثروت از طریق میراث خانوادگی است. اگر از پایه انگشت شست شروع شود و تا انگشت میانی ادامه پیداکند نشان دهنده ثروت به دست آمده از شغل است. اگر خط پول تا انگشت حلقه ادامه پیداکند نشان دهنده ثروت بدست آمده از طریق شانس است.

تفسیر خط سفر

اگر خط سفر خط زندگی را قطع کند یعنی یک سفر به خاطر مشکل سلامتی خواهید داشت و یا سفری خواهید داشت که روی سلامتی تان تاثیر می گذارد. اگر خط سفر خط سرنوشت را قطع کند نشان دهنده سفری است که منجر به تغییراتی در زندگی تان می شود.

اگر خطوط سفر از روی هم رد شوند نشان دهنده خطر و مشکلاتی در سفر است. اگر خطوط سفر داخل یک مربع احاطه شده باشند نشان دهنده حفاظت در سفر است. شکستگی در خطوط نشان دهنده تاخیر در سفر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان