بررسی همه قرعه‌های ممکن؛

آسان‌ترین و سخت‌ترین مسیر احتمالی ایران تا فینال/ بازی با استرالیا، کره، ژاپن و عربستان تا قهرمانی! +نمودار

اسم تیم ملی فوتبال کشورمان در روز قرعه کشی مسابقات جام ملت‌های آسیا در سمتی از جدول مسابقات قرار گرفت که حالا دو مسیر متفاوت را پیش رویش قرار داده است.

سرویس ورزش مشرق – جام ملت‌های آسیا تا سه روز دیگر 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی را خواهد شناخت و مسیر صعود تیم‌ها برای رسیدن به فینال مشخص خواهد شد.

در روز پایانی گروه‌های شش گانه چند مسابقه حساس و زیبا برگزار خواهد شد و مدعیان برای تعیین صدرنشین روبروی هم قرار خواهند گرفت؛ استرالیا و سوریه، کره جنوبی و چین، ایران و عراق، عربستان و قطر و ژاپن و ازبکستان در حالی با هم بازی خواهند کرد که سه تیم عربستان و کره و ژاپن برای صدرنشینی باید ببرند، اما ایران با یک تساوی هم صدرنشین خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در صورت اول یا دوم شدن در گروه D در دو مسیر کاملاً متفاوت قرار می‌گیرد که هر دو مسیر هم می‌تواند آسان و هم سخت باشد. ایران در صورت اول شدن هم امکان دارد با هر 4 تیم مدعی قهرمانی یعنی استرالیا و کره جنوبی و ژاپن و عربستان بازی کند! پس اول شدن در گروه تضمینی برای مسیر راحت بودن نیست. در ادامه چند احتمال پیش روی شاگردان کی روش را با توجه به نتایج سایر مدعیان مرور می‌کنیم:

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 به وقت تهران +نمودار حذفی

**مسیر آسان!

تیم ملی در صورت اول شدن در گروه که محتمل‌تر هم به نظر می‌رسد ظاهراً بهترین مسیر برای رسیدن به نیمه نهایی و حتی فینال را پیش رو خواهد داشت. البته به شرطی که عربستان و کره جنوبی در روز پایانی قطر و چین را ببرند و ژاپن مقابل ازبکستان پیروز نشود. در آن صورت هیچیک از قدرت‌های مدعی قهرمانی در مسیر ایران تا فینال نخواهند بود و در صورت راهیابی ایران به فینال یکی از آن‌ها می‌تواند در دیدار نهایی رقیب ایران شود.

نمودار حذفی در صورت اول شدن کره جنوبی و عربستان و دوم شدن ژاپن در گروه:

مسیر احتمالی آسان ایران تا فینال

**مسیر سخت!

اما ایران در صورت اول شدن در گروه خود نیز می‌تواند با یک مسیر بسیار دشوار روبرو شود و در صورت رسیدن به فینال با 4 تیم مدعی استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عربستان به ترتیب بازی کند! این مسیر بسته به نتایج سایر مدعیان در روز آخر گروهی می‌تواند به دو صورت شکل بگیرد؛ استرالیا به سوریه ببازد، کره جنوبی و ژاپن و عربستان با شکست چین و ازبکستان و قطر صدرنشین شوند یا استرالیا به سوریه ببازد، کره جنوبی موفق به شکست چین شود و ژاپن و عربستان در گروه خود دوم شوند.

نمودار حذفی در صورت سوم شدن استرالیا، دوم شدن کره جنوبی و اول شدن عربستان و ژاپن در گروه:

مسیر احتمالی اول سخت ایران تا فینال

نمودار حذفی در صورت سوم شدن استرالیا، دوم شدن کره جنوبی و عربستان و ژاپن در گروه:

مسیر احتمالی دوم سخت ایران تا فینال

** مسیر آسان ایران در صورت دوم شدن!

اگر استرالیا به سوریه ببازد و ایران و عربستان و کره جنوبی در گروه خود دوم شوند و ژاپن با شکست ازبکستان اول شود، ایران تا فینال با هیچکدام از تیم‌های مدعی روبرو نخواهد شد و بر اساس احتمالات تا نیمه نهایی با قطر و چین و ازبکستان بازی می‌کند!

نمودار حذفی در صورت دوم شدن ایران و کره جنوبی و عربستان و اول شدن ژاپن در گروه:

مسیر آسان ایران تا فینال در صورت دوم شدن

به گزارش مشرق، اینها احتمالات آسان‌ترین و سخت‌ترین مسیر ممکن ایران تا فینال بود که بررسی کردیم. بدیهی است که در صورت اول یا دوم شدن ایران و نتایج دیگری غیر از نتایج بالا مسیری معتدل پیش روی ایران باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان