نوروزبیگی در گفت‌وگو با میزان:

نویسنده آینه بغل فیلمنامه طبقه حساس ۲ را می‌نویسد/نوروزبیگی: کار کردن با جواد رضویانِ کارگردان عالی بود

تهیه کننده فیلم زهرمار گفت: در حال حاضر فیلمنامه طبقه حساس ۲ در مرحله نگارش بوده و به اتمام نرسیده است. فیلمنامه این اثر سینمایی را بابک کایدان به نگارش خواهد در آورد.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص حضور خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: امسال برخلاف بسیاری از سالها تنها با یک فیلم و آن فیلم زهرمار نخستین ساخته جواد رضویان در مقام کارگردان راهی جشنواره فیلم فجر شده‌ام.

//////////////////////

وی درباره تجربه همکاری با جواد رضویان به عنوان کارگردان تاکید کرد: من پیش از این تجربه همکاری با جواد رضویان را در مقام بازیگر داشته‌ام اما این اتفاق و تجربه کارگردانی وی خیلی عالی و خوب بود و من به شدت لذت بردم.

این تهیه کننده سینما درباره حضور یک فیلم کمدی در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: از نظر من حضور زهرمار در جشنواره فیلم فجر ریسک نیست و پیش بینی می کنم این اثر به دلایل ویژگی‌های خاص خود به خوبی توسط مردم، اهالی رسانه و منتقدین مورد استقبال قرار می گیرد.

وی در مورد روند پیش تولید طبقه حساس 2 اضافه کرد: در حال حاضر فیلمنامه طبقه حساس 2 در مرحله نگارش بوده و به اتمام نرسیده است. فیلمنامه این اثر سینمایی را بابک کایدان به نگارش خواهد در آورد.

//////////////////////

نوروزبیگی درباره حضور رضا عطاران در نسخه دوم طبقه حساس خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز درباره طبقه حساس دوم مشخص نیست و حضور هیچ بازیگری قطعی نشده است. ما منتظریم تا در ابتدا فیلمنامه نوشته شود و بعد به سراغ بخش های بعدی برویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر