آخرین وضعیت بررسی تخلفات هلال احمر در مجلس

خبرگزاری فارس: علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: روز چهارشنبه (26 دی) آخرین جلسه شورایعالی هلال احمر با موضوع رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر برگزار شد، ولی به دلیل نوع تخلفات و رعایت مسائل طبقه بندی قرار شد که سید سلمان سامانی سخنگوی شورایعالی هلال احمر و سخنگوی وزارت کشور بخشی از موضوعات را در قالب اطلاعیه‌ای، رسانه‌ای کند.

وی افزود: اعضای حاضر در جلسه شورایعالی هلال احمر در جلسه اخیر، توضیحات لازم را از مسئولین به همراه گزارش جدید دریافت کردند البته برخی از مباحث دیگر هم در اطلاعیه اخیر که منتشر شده وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر و اعضای این شورا حساسیت‌های لازم را در خصوص جمعیت هلال احمر داشته و به دنبال منزه بودن کلیه اقدامات این جمعیت بوده و هستیم چرا که جمعیت هلال احمر مورد اعتماد مردم بوده و وظیفه شورایعالی هلال احمر حفظ این دستاورد مقدس است و به همین دلیل جلسات متعددی برگزار و تخلفات از جوانب مختلف بررسی شده است.

نوبخت حقیقی اظهار داشت: پس از بررسی تخلفات از ابعاد مختلف قرار شد متخلفین بلافاصله با برگزاری کمیسیون‌های ویژه و هیات‌های بررسی تخلفات، برخورد‌های لازم با آن‌ها صورت گیرد ضمن اینکه تمامی اسناد و مدارک تخلفات آن‌ها به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر گفت: با برگزاری جلسه اخیر شورای عالی هلال احمر ماموریت اخیر یعنی بررسی تخلفات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر پایان یافته است و احتمالا در آینده نزدیک برخی موارد و جزئیات تخلفات بیان خواهد شود.

وی افزود: بررسی بررسی تخلفات و موضوعات اخیر به وجود آمده در جمعیت هلال احمر 2 جلسه تخصصی و ویژه به مدت 13 ساعت برگزار شده و حتی چندین سال قبل از آن هم موضوعات مرتبط ابتدایی و ورودیه به مباحث برپا شده که نشان دهنده حساسیت شورایعالی هلال احمر در این خصوص است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان